|
|
Bekijk resultaten poll: Ik vind mijn eigen verhalen...(eerlijk antwoord aub) | |||
Geweldig! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Wel goed |
2 | 22.22% |
Het gaat wel |
3 | 33.33% |
Best wel slecht |
4 | 44.44% |
Superslecht! |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 9. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Wel goed.
Het hangt er zeg maar vanaf. Mijn fantasieverhalen zijn onsamenhangende rare lulverhalen, mijn informatieve verhalen zijn 'gaat wel', maar mijn verhalen die eigenlijk meer columns zijn dan verhalen zijn behoorlijk goed. Ik kan zeg maar gewoon maar één soort tekst schrijven en al mijn andere teksten lijken daar ook op. Ik vind het daarom moeilijk om goed te oordelen over mijn schrijfkunsten. |
![]() |
|
Erg, erg wisselend.
Ik heb een verhaal van +- dertig kantjes net af en dat ben ik aan het overtypen en daar zitten echt stukken in waarvan ik denk Wtf heb ik dat geschreven. En soms is het positief, soms negatief; dat hangt van het stuk af. (a) Er zitten stukken in die ontzettend cliché zijn, gezeik over liefdesverdriet etc, maar soms ook heel mooie stukken, vind ik althans, waarvan het idee me zo aanspreekt. De meeste "gaan wel", want die waarvan ik vind dat ze niet gaan, beschouw ik niet als een verhaal, of schrijf ik niet af. Of soms wel omdat ik hoop dat er nog iets goeds komt, en dat is dan ook vaak waar. (: Mja. Ik ben natuurlijk niet objectief, en m'n vriendje ook niet echt.
|
![]() |
|
|