Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Bekijk resultaten poll: Ik vind mijn eigen verhalen...(eerlijk antwoord aub)
Geweldig! 0 0%
Wel goed 2 22.22%
Het gaat wel 3 33.33%
Best wel slecht 4 44.44%
Superslecht! 0 0%
Aantal stemmers: 9. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2008, 16:37
Miekje*
Miekje* is offline
En vertel hier de reden
Oud 30-06-2008, 22:13
Giles
Giles is offline
Ah je wilde dus een poll maken.

Enkelen van mijn verhalen mislukken, hoe vaak ik ze ook herschrijf. Dat levert frustratie en onaffe verhalen op, want weg gooien doe ik niet meer.
En bij anderen is er complete perfectie in het oog van de auteur. Dat je schrijvende enthousiast wordt en je niet hoeft na te denken over het plaatsen van woorden omdat ze als een zachte golf het papier op spoelen (ik kom duidelijk net van DoP vandaan).
Van doorsneeheid en 'het gaat wel' houd ik niet, dus dat zeg ik niet over mijn stukken.
Oud 30-06-2008, 23:35
Verwijderd
"Wel goed", maar dat ligt geheel aan het moment waarop ik ze lees en waarmee ik ze vergelijk Eigenlijk klopt het niet eens helemaal - ik acht mijn eigen capaciteiten 'wel goed', maar wat ik geschreven heb vind ik over het algemeen meer 'gaat wel'. Iig niet slecht, ik schrijf duidelijk beter dan 90% van Nederland. Maar goed, dat zegt meer over Nederland dan over mij.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 11:53
elysea
elysea is offline
best wel slecht, want ik ben te herhalend of als ik dat probeer te voorkomen, veel te ingewikkeld. en ik weet niet wat er wel en niet opgeschreven hoeft te worden, dus ik schrijf elk detail op.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 14:12
Armoed
Armoed is offline
Ik vind mijn eigen verhalen/boeken super maar ik erger me altijd dood aan het overlezen en verbeteren van de structuur/lay-out.

En ik weet nooit goed welke werkwoorden ik aan elkaar moet schrijven. Voorbeeld:

Citaat:
Haar make-up is uitgelopen
Volgens de dodgy regels moet het (geloof ik, kan ernaast zitten, en 'ernaast' is nog zo'n woord overigens) aan elkaar maar ik heb vaak iets van meh. En natuurlijk dilemma's zoals ervan uitgaan, er vanuit gaan, ervan uit gaan etc... -_-

Als er overigens iemand is die mij dit eens goed uit kan leggen --> PM aub.
Oud 23-08-2008, 12:38
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wel goed.
Het hangt er zeg maar vanaf. Mijn fantasieverhalen zijn onsamenhangende rare lulverhalen, mijn informatieve verhalen zijn 'gaat wel', maar mijn verhalen die eigenlijk meer columns zijn dan verhalen zijn behoorlijk goed. Ik kan zeg maar gewoon maar één soort tekst schrijven en al mijn andere teksten lijken daar ook op. Ik vind het daarom moeilijk om goed te oordelen over mijn schrijfkunsten.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2008, 21:28
Roosje
Roosje is offline
Erg, erg wisselend.

Ik heb een verhaal van +- dertig kantjes net af en dat ben ik aan het overtypen en daar zitten echt stukken in waarvan ik denk Wtf heb ik dat geschreven.
En soms is het positief, soms negatief; dat hangt van het stuk af. (a) Er zitten stukken in die ontzettend cliché zijn, gezeik over liefdesverdriet etc, maar soms ook heel mooie stukken, vind ik althans, waarvan het idee me zo aanspreekt.

De meeste "gaan wel", want die waarvan ik vind dat ze niet gaan, beschouw ik niet als een verhaal, of schrijf ik niet af. Of soms wel omdat ik hoop dat er nog iets goeds komt, en dat is dan ook vaak waar. (: Mja. Ik ben natuurlijk niet objectief, en m'n vriendje ook niet echt.
Reageren

Regels voor berichten