Daarvoor hoef je nog niet in hoofdletters te typen. Trouwens ben je de gebruiker 'administrator' of een administrator (gebruiker van de groep administrators); want dat maakt in sommige gevallen wél verschil.
Wat je kan doen is eenvoudige bestandsdeling uitzetten (vermits ik vermoed dat je XP Pro hebt, als je weet wat admin etc. is)., en dan de machtigingen op de bestanden die je probeert te verwijderen, eens te bekijken en aan te passen (gaat via eigenschappen in Explorer). Hoe je dat aanpassen exact moet aanpakken, kan ik je niet haarfijn uitleggen, omdat dat op Windows nogal een soep is (lees: als ik ooit iets gelijkaardigs moet doen, is het een kwestie van prutsen tot het min of meer werkt). De bedoeling is dat je natuurlijk alle permissies erop terugkrijgt.
Bovendien: je pc als administrator gebruiken is heel dom, nog een reden om niet in caps te typen. Met een gewone gebruiker kan je nadien nog ietsje makkelijker zeggen: hup, alles weg, en op een nieuwe account beginnen. Met een amdin, is het veel makkelijker om je hele systeem ook gewoon om zeep te hebben.