Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2008, 15:47
thomasss
thomasss is offline
Hoi,
Ik moet nog een jaartje havo en daarna moet ik mijn studie gaan kiezen. Ik had het oog op TMA in Amsterdam, en vroeg me af of er hier mensen zijn die deze studie doen.

Is het Chinees leren te doen voor als je geen basis hebt, en ben je eigenlijk zowiso niet een soort ''outsider'' als Nederlander op de opleiding? Kwa contacten dan...

Ik zag dat je het 1e jaar ook in het Nederlands kon doen, is het eigenlijk zo dat er mensen van over de hele wereld in het Engelse deel zitten?

Is de studie een beetje te doen, en heb je ook echt het idee dat je wat hebt aan de dingen die je leert?

Ik ben ook wel benieuwd naar het deel op de Aziatische universiteit, als je Chinees kiest, ga je dan sowiso naar Beijing of Shanghai of kun je bijvoorbeeld ook naar Singapore?

Oh en p/s, hoe zit het nou met die gym die op de hes wordt gegeven, op de havo had ik er altijd een hekel aan, is het verplicht, of is het wat minder vervelend daar?

Alvast bedankt voor de antwoorden op mijn vragen.
En als je de studie doet zijn andere opmerkingen/ervaringen natuurlijk ook altijd welkom...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-08-2008, 10:56
Verwijderd
Je zal zeker geen outsider zijn.
En gym? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord op een hogeschool (Bij lichamelijke opleidingen (bv. ALO) wel natuurlijk Maar bij trade management? )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten