Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2008, 01:33
Lychee
Lychee is offline
Singstar is uit voor de PS3 yay! (al aardig lang he)
en er is ook een singstore ^^ goed idee. tenminste niet maar 3 liedjes die je een beetje leuk vind, je kan gewoon andere nummers erbij downloaden.

Ik nam eens goed een kijkje in die singstore en ik vind het echt waardeloos.
Zowat alle artiesten die ik kon bedenken kon hij niet vinden of had hij maar één (onbekend) nummer van. Voorbeelden zijn Green Day, RHCP, Metallica, Christina Aguilera. Super bekend maar niks van te vinden. Staat wel vol met onbekende zangers uit Krakovistan en rare bandjes waar niemand ooit van gehoord heeft. (kan wel goed zijn hoor dat zeg ik niet xDD)
Waarschijnlijk om de kosten laag te houden.

Ook vind ik het zoeksysteem (heb het eigenlijk nog nooit op de PS3 zelf uitgeprobeerd, alleen op de PC) nogal vervelend. Je hebt een klein zoekbalkje, waar de naam van de artiest getypt moet worden, wat overigens nergens staat (niet zeker though kan zijn dat ik eroverheen heb gekeken hehe). Als je erop klikt krijg je een mix van verschillende artiesten waarvan de namen (nog niet eens zo) similar zijn. Browsen op letter is ook zwaar irritant, het laad heel langzaam (of ik heb een té slome PC) en het zijn gewoon album-covers zonder namen erbij gezet.

Overall is het gewoon super onoverzichtelijk, irritant en frustrerend dat bijna elke artiest, waarvan je verwacht dat ze er toch wel minstens een paar hebben er gewoon niet instaat.

ik had zin om een lang overdreven bericht te typen sorry.
en het is half 3 dus kan niet meer zo goed nadenken dus kan een beetje droog overkomen hehe.
Oud 29-11-2008, 03:26
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Voorbeelden zijn RHCP. Super bekend maar niks van te vinden
Wie?

Citaat:
Staat wel vol met onbekende zangers uit Krakovistan en rare bandjes waar niemand ooit van gehoord heeft. (kan wel goed zijn hoor dat zeg ik niet xDD)
Dus omdat JIJ ze niet kent zou niemand ze maar kennen?

Ik ken het hele systeem verder niet, maar ik vind jouw stellingen in ieder geval nogal ongenuanceerd.
Oud 29-11-2008, 10:34
T_ID
T_ID is offline
Mwo, de pc levert meer op dan slechts een balkje.

Je ziet dan dat er ook names als Avenged Sevenfold en The Hives tussen staan. Iets minder mijn kop thee, maar toch ook niet de meest obscure bands zijn Him, The Ramones, Lordi, The Offspring, Pink. Plus natuurlijk nog wat oudere klassiekers die ze vrij goedkoop konden krijgen.

Maar het is inderdaad een dom systeem om onleesbare miniatuurplaatjes van de frontjes van cd's te gebruiken. Wie kiest voor zoiets als een dergelijke database maken al duizenden keren wel goed is gedaan door anderen?
Oud 29-11-2008, 23:01
Lychee
Lychee is offline
Citaat:
Wie?
Sorry, gebruikte de afkorting.
Red Hot Chilli Peppers

Citaat:
Dus omdat JIJ ze niet kent zou niemand ze maar kennen?
Ik zeg niet dat niemand ze kent, alleen dat ze onbekend zijn.
Edit: Oh ik zei wel dat niemand ze kent. Haha. Sorry ik had zin om een beetje te overdrijven.
Reageren

Regels voor berichten