Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maareuh dat kan ik helaas niet, en ik heb het geduld er niet voor (ik ben al 2 jaar bezig met een zitzak... ![]() Dus dan houdt het op, helaas ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind het echt te geil voor woorden bij sommige dames. Om me maar eens eventjes lekker uit te drukken
![]() Zo'n lange rechte broek. Enigzins wijd maar bij de bips iets strakker. De bips hangt dan als het ware in de broek. En een bijpassend jasje met witte blouse. De stropdas mag wat mij betreft weggelaten worden. Fantastisch ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Een stel hoge hakken en een krijtstreepje doen wonderen ![]()
|
![]() |
positief voor m'n lachspieren
Zelf maken is like, dat doe je niet. Zonde van de tijd. Daar heb je je slaven voor! Zoals het hier geschetst staat, verlies je toch fijn een originaliteitsprijs mee. Toch staat het imnshf wel bij sommigen die hier posten... :")
|
![]() |
kan heel sexy zijn maar ook heel lelijk (als je al niet een echt vrouwelijk figuur hebt of als je wat steviger bent en dan ook nog eens schoudervulling hebt hmm)
zoals kate moss in reclame voor ik geloof drank of mascara vind ik wel mooi
||
Citaat:
Ja, mascara, maar dan noem je ook wel een prachtvrouw ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik vond het leuk om actief mee te helpen aan het ontwerpen van een t-shirts.. behalve het financiele gedeelte, dat zat te krap ![]() Respect als je zelf kleren kunt maken (als niet-commercieel of voor eigen gebruik). Zonder mensen die dit kunnen zou ik een stuk minder, (minder) mooie t-shirts hebben ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoi ik-ben-weer-op-tijd #1892 Verwijderd | 500 | 04-10-2016 10:34 | |
Lifestyle |
Mannen/ vrouwen in pak *oma* | 135 | 21-03-2012 21:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Vrijheid ten koste van vrijheid - niet voltooid Raakvlak | 11 | 20-01-2005 18:28 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Lifestyle |
Mannen/Jongens in pak Conjo Doc | 46 | 10-04-2002 17:06 |