Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2009, 21:51
GerrieOnline
GerrieOnline is offline
Hoe ziet jouw droomverjaardag eruit?

Laatst gewijzigd op 29-07-2009 om 22:30. Reden: Vage taal
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2009, 21:53
Verwijderd
Een taalcursus vlaams/nederlands volgens.

En dit gaan na-apen natuurlijk:

http://www.mtv.com/ontv/dyn/sweet_16/series.jhtml
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 21:53
Verwijderd
:')
Heerlijke openingspost, maar ik heb even niet genoeg inspiratie voor een mooi antwoord.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 21:55
Verwijderd
Een zwembad vol met briefjes van 500 die ik mag houden en een ferrari-cake natuurlijk. diddy didn't do it.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 22:14
Verwijderd
A ferrari cake?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 22:24
Verwijderd
Citaat:
A ferrari cake?
Yes a ferrari cake!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 22:31
Tink*
Tink* is offline
Jongens hier kan je wel serieus op reageren, ik heb de openingspost even aangepast.
Oud 29-07-2009, 22:32
Verwijderd
Mijn droomverjaardag is dat hij niet gevierd zal worden.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 22:34
Verwijderd
Een feestweekend met alle mensen die ik lief vind op een mooi kasteeltje. Er is voor iedereen een prachtige kamer waar hij of zij in kan slapen, genoeg eten en drinken, genoeg te doen. Er moet gepraat worden, gedanst, mensen moeten zuipen 's avonds. En ik zelf wil me overal welkom voelen en geen vervelend moment meemaken.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 22:40
Tink*
Tink* is offline
Ik wil een verjaardagsweekend. We gaan eerst in een privétrein naar een soort van kampeerboerderij met een grote slaapzaal. Daar komen we dan vrijdagmiddag aan en dan gaan we klimmen in een klimschuur en dan gaan we gezellig bij het kampvuur zitten en kletsen en alles. We slapen in die ene zaal en we gaan dan lekker gezellig de hele nacht keten natuurlijk. De volgende dag gaan we survivallen en 's avonds lekker dansen en weer buiten zitten bij het vuur. De volgende dag zijn er grote springkussens en stormbanen waarop we vet veel lol gaan hebben! En daarna gaan we weer naar huis in die privétrein. Alle mensen die ik echt aardig vind mogen komen. Oh en ik ga ook steeds malle filmpjes maken want dat is leuk en dan hebben we ook nog een leuke herinnering!
Oud 29-07-2009, 22:46
:DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Ik maak niet graag zo'n heisa rondom mijn verjaardag. Ik vind het allemaal niet zo belangrijk, als ik eerlijk ben (a)
Met citaat reageren
Oud 30-07-2009, 00:11
Verwijderd
Mwah, verjaardagen boeien niet zo. Leuk met elkaar hangen en bier drinken is prima zat. Geen suffe schoolkamptaferelen of privélocaties.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2009, 02:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gewoon met al m'n vrienden en veel drank en muziek en dat alles dan om mij draait en dat iedereen me lief vind en kadootjes geeft enzo.

Ik heb nog nooit een echt verjaardagsfeestje gehad. Dit jaar heb ik 't zelfs helemaal niet gevierd.
Oud 30-07-2009, 03:40
Verwijderd
Ik vier het niet en vind dat prima zo, dat is dus mijn droomverjaardag
Met citaat reageren
Oud 30-07-2009, 08:23
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Gewoon met al m'n vrienden en veel drank en muziek en dat alles dan om mij draait en dat iedereen me lief vind en kadootjes geeft enzo.
Dat, zo ongeveer. Maar ik heb dit jaar ook best een fijne verjaardag gehad zonder vrienden of familie bij mijn gastgezin in Engeland die me verrasten met taart, drank, een kaart en twee kadootjes. Dat was echt megalief van ze. <33
Oud 30-07-2009, 10:27
Verwijderd
Niet.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2009, 10:41
Lychee
Lychee is offline
Mijn droomverjaardag is iig met heel veel knappe jongens.

Oud 12-08-2009, 21:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hij moet om beginnen met heel goede seks. En dan moeten er kadootjes op mijn bed liggen en dan moeten mama en papa en vriendje en mijn kat op mijn bed komen zitten terwijl ik hun kadootjes uitpak. Dan ga ik heel blij zijn met mijn kadootjes, terwijl er ontbijt op bed gemaakt wordt voor me. Als ik mijn lekkere ontbijtje opheb, word ik aangekleed en wordt mijn haar heel mooi gedaan door een vriendin die dat goed kan. Dan ga ik naar beneden om te helpen dingen te bakken, en gaan we boodschappen doen en een worteltaart uitzoeken. En tompoucen van de hema. Terwijl ik thuis de tompoucen opvrolijk met hagelslag enzo, komen mijn vrienden en familie. Die hebben ook allemaal heel leuke kadootjes. Mijn verjaardag heeft natuurlijk een thema, en daar houdt iedereen zich braaf aan. We spelen spelletjes, zitten lekker in de tuin (of houden een sneeuwballengevecht, je weet het niet in maart) en kijken wat britse komedies. Iedereen is lief en blij. Mensen hebben toneelstukjes voorbereid voor me waar iedereen erg om moet lachen. Tegen de avond worden we melig en gaan we verboden te lachen spelen en dat soort Lama's-ongein. Dan kook ik voor iedereen. Iedereen vindt het lekker of doet alsof. Dan vertrekt de familie weer eens. Mijn vrienden blijven tot diep in de nacht hangen, gekke spelletjes doend, de ouders die hun komen ophalen doen mee. Een selecte groep blijft slapen. De volgende ochtend maak ik voor iedereen uitgebreid ontbijt en we ontbijten heel gezellig met zijn allen.

Zo zijn mijn afgelopen vijf verjaardagen wel gegaan. Dus dat is helemaal prima!!
Met citaat reageren
Oud 12-08-2009, 21:16
Sherlock
Sherlock is offline
Vanaf je 12de al met sex?
Oud 12-08-2009, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Vanaf je 12de al met sex?
Jij kunt niet tellen

Ik heb al in dit topic gepost maar ik wil ook nog melden dat ik in plaats an de dure bedoeining ng wel een keertje wil doen wat we vroeger op vakantie deden: met picknickmand en deken het veld 's nachts ingaan en dan met crappy boxen naar muziek luisteren en meezingen en heeeeeel veel wijn drinken en naar de sterren kijken en snacks bij ons hebben en en en <3
Met citaat reageren
Oud 12-08-2009, 21:25
Sherlock
Sherlock is offline
13 dan nou vind ik nog vroeg
Oud 13-08-2009, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Mijn droomverjaardag is dat hij niet gevierd zal worden.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2009, 10:24
Verwijderd
Mijn droomverjaardag is dat ik ultieme heerser van het universum word.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2009, 10:55
Verwijderd
Dat verveelt snel hoor kazet.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2009, 11:04
Verwijderd
Jij kan het weten!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2009, 11:20
Verwijderd
Iemand moet het doen!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2009, 11:29
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 15:44
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Mijn laatste verjaardag ingeluid met vrienden in een weiland met biertjes en versierde cakejes
Oud 15-08-2009, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Ik wil een verjaardagsweekend. We gaan eerst in een privétrein naar een soort van kampeerboerderij met een grote slaapzaal. Daar komen we dan vrijdagmiddag aan en dan gaan we klimmen in een klimschuur en dan gaan we gezellig bij het kampvuur zitten en kletsen en alles. We slapen in die ene zaal en we gaan dan lekker gezellig de hele nacht keten natuurlijk. De volgende dag gaan we survivallen en 's avonds lekker dansen en weer buiten zitten bij het vuur. De volgende dag zijn er grote springkussens en stormbanen waarop we vet veel lol gaan hebben! En daarna gaan we weer naar huis in die privétrein. Alle mensen die ik echt aardig vind mogen komen. Oh en ik ga ook steeds malle filmpjes maken want dat is leuk en dan hebben we ook nog een leuke herinnering!
Ja, dit klinkt leuk. Mag ik je na-apen?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 16:56
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
Hij moet om beginnen met heel goede seks. En dan moeten er kadootjes op mijn bed liggen en dan moeten mama en papa en vriendje en mijn kat op mijn bed komen zitten terwijl ik hun kadootjes uitpak. Dan ga ik heel blij zijn met mijn kadootjes, terwijl er ontbijt op bed gemaakt wordt voor me. Als ik mijn lekkere ontbijtje opheb, word ik aangekleed en wordt mijn haar heel mooi gedaan door een vriendin die dat goed kan. Dan ga ik naar beneden om te helpen dingen te bakken, en gaan we boodschappen doen en een worteltaart uitzoeken. En tompoucen van de hema. Terwijl ik thuis de tompoucen opvrolijk met hagelslag enzo, komen mijn vrienden en familie. Die hebben ook allemaal heel leuke kadootjes. Mijn verjaardag heeft natuurlijk een thema, en daar houdt iedereen zich braaf aan. We spelen spelletjes, zitten lekker in de tuin (of houden een sneeuwballengevecht, je weet het niet in maart) en kijken wat britse komedies. Iedereen is lief en blij. Mensen hebben toneelstukjes voorbereid voor me waar iedereen erg om moet lachen. Tegen de avond worden we melig en gaan we verboden te lachen spelen en dat soort Lama's-ongein. Dan kook ik voor iedereen. Iedereen vindt het lekker of doet alsof. Dan vertrekt de familie weer eens. Mijn vrienden blijven tot diep in de nacht hangen, gekke spelletjes doend, de ouders die hun komen ophalen doen mee. Een selecte groep blijft slapen. De volgende ochtend maak ik voor iedereen uitgebreid ontbijt en we ontbijten heel gezellig met zijn allen.
Jaaa ongeveer zo<3 In ieder geval heel burgerlijk en lieflijk en normaal en geen poespas.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 17:38
Verwijderd
Dat verjaardagsweekend klinkt inderdaad heel leuk. Maar niet elk jaar, dus normaal: veel aandacht, felicitaties, kusjes en cadeautjes (en ook dingen die ik echt graag wil hebben, en die toch nog een verrassing zijn), vrienden/vriendinnetjes komen taart eten. 's Avonds met de leukste mensen wat gaan drinken en heeel veel, heel lang dansen!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 22:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
13 dan nou vind ik nog vroeg
Eigenlijk gaat mijn verjaardag al mijn hele leven zo

Maar ik wou er nog bij zetten dat de seks er niet altijd bij is geweest. En ik ben niet op mijn dertiende ontmaagd, wat denk je nu
Oh en sins mijn zesde heb ik ook niet meer allebei mijn ouders erbij. En ik heb mijn kat ook niet al mijn hele leven.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 22:32
Allure
Allure is offline
Ik hou er niet zo van om in het middelpunt van de belangstelling te staan, dus een beetje karig graag. Ik waardeer het als mensen die ik goed ken en waar ik me op mijn gemak bij voel langskomen. En dan gourmetten bijv.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2009, 16:57
Lasagna
Lasagna is offline
in een mooie tuin op een warme zomeravond (ik ben in de winter jarig.) er moet genoeg lekker eten zijn maar niet van die zoete troep, eerder een koud buffet met vis enzo. en een vuurkorf, en heerlijke zitplekken... mijn vrienden moeten er zijn maar het mag zeker niet te druk.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2009, 14:30
MTpower
MTpower is offline
Zoveel bier en wiet dat ik me hem achteraf niet meer kan herinneren
Reageren

Regels voor berichten