Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een taalcursus vlaams/nederlands volgens.
En dit gaan na-apen natuurlijk: http://www.mtv.com/ontv/dyn/sweet_16/series.jhtml |
![]() |
|
Hij moet om beginnen met heel goede seks. En dan moeten er kadootjes op mijn bed liggen en dan moeten mama en papa en vriendje en mijn kat op mijn bed komen zitten terwijl ik hun kadootjes uitpak. Dan ga ik heel blij zijn met mijn kadootjes, terwijl er ontbijt op bed gemaakt wordt voor me. Als ik mijn lekkere ontbijtje opheb, word ik aangekleed en wordt mijn haar heel mooi gedaan door een vriendin die dat goed kan. Dan ga ik naar beneden om te helpen dingen te bakken, en gaan we boodschappen doen en een worteltaart uitzoeken. En tompoucen van de hema. Terwijl ik thuis de tompoucen opvrolijk met hagelslag enzo, komen mijn vrienden en familie. Die hebben ook allemaal heel leuke kadootjes. Mijn verjaardag heeft natuurlijk een thema, en daar houdt iedereen zich braaf aan. We spelen spelletjes, zitten lekker in de tuin (of houden een sneeuwballengevecht, je weet het niet in maart) en kijken wat britse komedies. Iedereen is lief en blij. Mensen hebben toneelstukjes voorbereid voor me waar iedereen erg om moet lachen. Tegen de avond worden we melig en gaan we verboden te lachen spelen en dat soort Lama's-ongein. Dan kook ik voor iedereen. Iedereen vindt het lekker of doet alsof. Dan vertrekt de familie weer eens. Mijn vrienden blijven tot diep in de nacht hangen, gekke spelletjes doend, de ouders die hun komen ophalen doen mee. Een selecte groep blijft slapen. De volgende ochtend maak ik voor iedereen uitgebreid ontbijt en we ontbijten heel gezellig met zijn allen.
Zo zijn mijn afgelopen vijf verjaardagen wel gegaan. Dus dat is helemaal prima!! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb al in dit topic gepost maar ik wil ook nog melden dat ik in plaats an de dure bedoeining ng wel een keertje wil doen wat we vroeger op vakantie deden: met picknickmand en deken het veld 's nachts ingaan en dan met crappy boxen naar muziek luisteren en meezingen en heeeeeel veel wijn drinken en naar de sterren kijken en snacks bij ons hebben en en en <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat verjaardagsweekend klinkt inderdaad heel leuk. Maar niet elk jaar, dus normaal: veel aandacht, felicitaties, kusjes en cadeautjes (en ook dingen die ik echt graag wil hebben, en die toch nog een verrassing zijn
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik wou er nog bij zetten dat de seks er niet altijd bij is geweest. En ik ben niet op mijn dertiende ontmaagd, wat denk je nu ![]() Oh en sins mijn zesde heb ik ook niet meer allebei mijn ouders erbij. En ik heb mijn kat ook niet al mijn hele leven. ![]() |
![]() |
|
|