Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2002, 16:05
carla-tje
carla-tje is offline
Ik denk dat de meeste meiden hier op het forum die 'het' met zichzelf doen, er niet echt gigantisch veel moeite mee hebben om klaar te komen. Met wat inspanning lukt het de meerderheid wel in een paar minuutjes. Ik weet echter van één van mijn beste vriendinnen dat zij echt alle moeite van de wereld moet doen om tot een hoogtepunt te komen. Ze vertelde me dat ze meer dan een HALF UUR bezig is. Het put haar zo uit, en alles in de buurt van haar clitoris wordt na een tijdje zo pijnlijk, dat ze gewoon de moed heeft opgegeven en het enkel bij hoogste uitzondering nog 'ns doet. Om je een indruk te geven: ze moet zo hard aan haar (schijnbaar zo goed als gevoelloze?) clitoris wrijven, dat het de volgende dag nog pijn doet

Nou ben ik wel eens nieuwsgierig of er hier nog zo'n "gevoelloze" meiden zijn. Doe jij er ook uitermate lang over, of lijkt het wel alsof jouw clitoris gevoelloos is?
Oud 25-07-2002, 16:06
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
misschien is een andere techniek of een hulpmiddel een uitkomst voor zulke mensen.
Oud 25-07-2002, 22:57
C r Y p S
C r Y p S is offline
Ik dacht dat er idd wel een soort middeltjes waren die je erop kan smeren waardoor de gevoeligheid toeneemt. Of is dat alleen een fabeltje-met-commerciële-bedoelingen?

Anders zou ze eens een clitoris-vibrator kunnen proberen (speciaal gemaakt om de clitoris te stimuleren dus, duhu )
Oud 26-07-2002, 06:20
sofie3
sofie3 is offline
Ik doe er ook lang over (15 minuten minstens), maar heb wel zo geen pijn achteraf. Wie een truukje weet om me (ons) te helpen, ik ben één en al oor!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 19:36
verbal-violence
verbal-violence is offline
Mischien doet zij het gewoon tevaak :? ti smij opgevallen dat bij jongens het meestal ook langer duurt de 2e keer en al helemaal als ze het te vaak doen
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 23:25
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
misschien van te voren flink geil worden?

dan gaat 't ook sneller (ervaring )
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 23:46
LM
LM is offline
Zoals je hier boven ziet.
Dat nieuwe geile zalfje, schijnt super te zijn (Bij de test)
Of een fibo (put der niej zo uit, en het is misschien lekkerder ofzow dus ook sneller)
Oud 27-07-2002, 10:23
Verwijderd
Eerder kon ik het helemaal niet, ging het ook irritant worden ipv lekker... misschien moet ze een andere techniek zoeken, werkte bij mij
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 10:28
Verwijderd
Citaat:
verbal-violence schreef:
Mischien doet zij het gewoon tevaak :? ti smij opgevallen dat bij jongens het meestal ook langer duurt de 2e keer en al helemaal als ze het te vaak doen
Bij meiden maakt dat niet uit . Ok, meestal niet.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 10:37
OrangeWedge
OrangeWedge is offline
eey..... als vrouw moet je gewoon ff discovery kijken... was laatst een stukje over het vrouwelijk lichaam en met name de erogene zones.....

heel intresant....

(er werdt o.a. uitgelegd dat je echt de G-spot moet vinden etc.)

let me know.
Oud 27-07-2002, 11:02
verbal-violence
Citaat:
Morgan schreef:

Bij meiden maakt dat niet uit . Ok, meestal niet.
dat zeg je nu , wacht maar tot mijn vingertjes perongeluk uitglijden en jij meerdere keren door kamer heen spuit >: )
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 16:00
raafje
raafje is offline
Ik ben een tijdlang 'gevoelloos' geweest door medicijngebruik, combinatie van de pil en antidepressiva. Het lukte dus echt niet en werd inderdaad na verloop van tijd pijnlijk.
Ik ben nu met beide gestopt en om eerlijk te zijn; het gaat prima.

Ik weet niet of ze ook aan de pil is en of dit de reden kan zijn, maar ik hoor van verschillende dames dat het veel beter voelt nu ze met de pil gestopt zijn. Verder stond bij mij bij de antidepressiva al in de bijsluiter dat het seksuele problemen kon geven.

Bij mij duurt het soms trouwens wel lang, maar dat is dan omdat ik dat zo wil

Cerr
Oud 27-07-2002, 16:42
Desp
Desp is offline
Bij mij duurt het ook heeel lang... mijn vriend wordt daar nogal wat knorrig van, dus heb ik het ook een beetje opgegeven... Heb er zo ook niet zoveel zin meer in, sex wel hoor, maar het klaarkomen hoeft van mij niet zo meer... als mijn vriend er zoveel moeite voor moet doen, valt het resultaat eigenlijk altijd tegen..
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 18:35
raafje
raafje is offline
Toen ik aan de pil en antidepressiva was, had ik ook een vriend en bij hem voelde ik dus ook helemaal niks als hij probeerde om mij te laten komen. Dat was voor hem niet leuk en voor mij ook niet. Ik had dus op het laatst inderdaad nergens meer zin in en werd het voor mij dwangmatig. Iets waardoor ik soms nog steeds sex en vrijen verafschuw.

Cerr
Oud 27-07-2002, 19:28
verbal-violence
Citaat:
raafje schreef:
Toen ik aan de pil en antidepressiva was, had ik ook een vriend en bij hem voelde ik dus ook helemaal niks als hij probeerde om mij te laten komen. Dat was voor hem niet leuk en voor mij ook niet. Ik had dus op het laatst inderdaad nergens meer zin in en werd het voor mij dwangmatig. Iets waardoor ik soms nog steeds sex en vrijen verafschuw.

Cerr
Minder , vooral als je het zelf leuk vind. Ik hoop in zo een situatie dan wel dat je vriend er begripv oor heeft en je neit zomaar dumpt omdat hij geen sex kan krijgen. Zou wel heel erg kinderachtig zijn he
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 22:28
raafje
raafje is offline
In eerste instantie had hij er wel begrip voor, maar op den duur werkte het wel door in onze relatie. We kregen steeds vaker en steeds erger ruzie en geen echte liefde niet meer. Ik weet nu hoe belangrijk lichamelijk contact is een relatie. Zonder gaat het echt kapot.

Cerr
Oud 28-07-2002, 12:42
Verwijderd
NJa.. het duurt bij mij ook lang..

Of ik het nu zelf doe of een ander.. boeit niet, duurt lang.. maar niet pijnlijk
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 14:17
freaky me
freaky me is offline
ik kan niet klaarkomen als ik mezelf vinger.
achja, mss doe ik gewoon geen moeite,ik kom klaar door iets anders.
Maar als mn vriend me vingert kom ik ook niet klaar,mss omdat hij niet lang genoeg hetzelfde doet.
enfin, mijn trucje:

Een stoel kan wonderen doen! als je erop gaat zitten met je benen een beetje open (zet je stoel schuin ofzo,zodat er een hoek van het zitvlak tussen je benen is)
en dan snel en hard er tegenaan gaan.
Ik kom er altijd van klaar...
ongeveer 5 minuten,soms minder soms meer
hoe meer je het doet,hoe sneller je kan bewegen oefenen geblazen dus
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 15:01
cybergurlie17
cybergurlie17 is offline
misschien is ze te gespannen?? volgens mij moet ze wat zachter doen en meer fantaseren... het schijnt dat dat belangrijk is voor meisjes... sex schijnt bij vrouwen grotendeels tussen de oren te zitten... ze moet over iets fantaseren wat haar spannend en geil lijkt (of gewoon een spannende film kijken) en haar daar op concentreren... en niet concentreren op het wrijven.. weet niet of het werkt maar ze kan het proberen??

Laatst gewijzigd op 28-07-2002 om 15:03.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 15:55
OrangeWedge
OrangeWedge is offline
Citaat:
OrangeWedge schreef:
eey..... als vrouw moet je gewoon ff discovery kijken... was laatst een stukje over het vrouwelijk lichaam en met name de erogene zones.....

heel intresant....

(er werdt o.a. uitgelegd dat je echt de G-spot moet vinden etc.)

let me know.
HEEFT ER IEMAND NAAR TV GEKEKEN???!!!!
Oud 28-07-2002, 16:31
GeNeVa
GeNeVa is offline
Citaat:
OrangeWedge schreef:

HEEFT ER IEMAND NAAR TV GEKEKEN???!!!!
Blijkbaar niet!

Ik had het wel graag willen zien, eigenlijk!
Oud 28-07-2002, 17:01
OrangeWedge
OrangeWedge is offline
Citaat:
GeNeVa schreef:

Blijkbaar niet!

Ik had het wel graag willen zien, eigenlijk!
Wordt vast wel herhaalt.... ik denk dat het onderdeel is van 'the human bodie'.........

en ik maar denken dat ik goed in bed was... pfff no way!

Regels voor berichten