![]() |
|
![]() |
In eerste instantie had hij er wel begrip voor, maar op den duur werkte het wel door in onze relatie. We kregen steeds vaker en steeds erger ruzie en geen echte liefde niet meer. Ik weet nu hoe belangrijk lichamelijk contact is een relatie. Zonder gaat het echt kapot.
Cerr
|
![]() |
ik kan niet klaarkomen als ik mezelf vinger.
achja, mss doe ik gewoon geen moeite,ik kom klaar door iets anders. Maar als mn vriend me vingert kom ik ook niet klaar,mss omdat hij niet lang genoeg hetzelfde doet. enfin, mijn trucje: Een stoel kan wonderen doen! als je erop gaat zitten met je benen een beetje open (zet je stoel schuin ofzo,zodat er een hoek van het zitvlak tussen je benen is) en dan snel en hard er tegenaan gaan. Ik kom er altijd van klaar... ongeveer 5 minuten,soms minder soms meer hoe meer je het doet,hoe sneller je kan bewegen ![]() ![]() |
![]() |
|
misschien is ze te gespannen?? volgens mij moet ze wat zachter doen en meer fantaseren... het schijnt dat dat belangrijk is voor meisjes... sex schijnt bij vrouwen grotendeels tussen de oren te zitten... ze moet over iets fantaseren wat haar spannend en geil lijkt (of gewoon een spannende film kijken) en haar daar op concentreren... en niet concentreren op het wrijven.. weet niet of het werkt maar ze kan het proberen??
Laatst gewijzigd op 28-07-2002 om 15:03. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en ik maar denken dat ik goed in bed was... pfff no way! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
De Kantine |
Saai us and see if we mind #1848 Verwijderd | 500 | 03-07-2013 20:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal (toch nog verder gegaan) vleermuismaatje | 2 | 28-09-2005 18:35 | |
Liefde & Relatie |