Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Overhypte game.
Bagger verhaal (het nationalisme druipt ervan af) en de game helpt zichzelf om zeep door de domme triggers (blaas het kanon op en dan pas stopt de oneindige stroom tegenstanders met spawnen), de slechte AI waarbij je eerder doodgaat door de altijd perfect gegooide granaten en de onbeperkte hoeveelheid RPG's in plaats van kogels. Je teammates doen het wel aardig maar ook die verplaatsen pas naar een nieuw stuk level als jij over die specifieke steen (lijn = trigger) gelopen bent. De wapens zien er leuk uit maar klinken eerder als paintballgeweren dan als modernoorlogstuig en om nu één wapen te hebben dat op en neer beweegt is ook nogal raar. Het geluid is wel aardig en in ieder geval beter dan het geluid van Medal of Honor: Airborne waarbij het leuk of het orkest zelf aan het huilen was tijdens het spelen van hun overdramatische muziek. Daarnaast is het, zoals te verwachten valt bij Call of Duty, singleplayergedeelte weer erg kort (maar aardig intens). Multiplayer is wel grappig maar waarom met er zo'n 'unlock' systeem inzitten? En ook de granate-launcher kunnen we plaatsen op de lijst van 'grootste n00bwapens' in games. |
![]() |
||
Citaat:
true
||
Citaat:
Wat je zegt over dat de game scripted is kan ik uiteraard niet met je oneens zijn maar ik vind dat persoonlijk geen minpunt, doordat de maker triggers gebruiken in plaats van een ingewikkelder systeem hebben ze meer ruimte gehad om het wat cinematischer en grootser op te zetten. Wat de wapens betreft ben ik ook met je eens maar dit vind ik absoluut niet storend.
|
![]() |
||
Citaat:
Realisme is soms vrij ver te zoeken, maar is dat een vereiste? Voor mij niet, ik beleef aan de multi-player dan ook zeer veel plezier.
|
Verwijderd
|
@ Koning: enig nationalisme is natuurlijk niet erg maar ik zou het persoonlijk beter als er een wat beter verhaal in zou zitten; dat werkt sowieso sfeerverhogend in mijn ogen dan het verhaal wat er nu is.
Triggers hoeven niet vervelend te zijn; ik vind de Half-Life serie of bijvoorbeeld BioShock horen tot de beste shooters ooit gemaakt maar beide zijn ook lineair. Hetgeen ik mij aan stoor is dat de triggers nu een soort van excuus zijn geworden om een oneindige 'spawn' van tegenstanders aan te laten rukken en dat is hetgeen waar ik mij aan stoor maar ik kan er in komen als je het niet erg vind; het ligt gewoon aan ieder voor zichzelf hoe hij over bepaalde game aspecten denkt. Het geluid van de wapens vind ik zelf wel jammer; men heeft bij Activision genoeg geld dus een degelijk wapengeluid lijkt mij nu niet echt moeilijk voor elkaar te krijgen. @ CaptainCaveman: realisme hoeft niet het hoofdtij te vieren maar nu is het redelijk lachwekkend met een enorme stroom van tegenstanders, een nationalistisch verhaaltje en een matige AI. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb ff vraagje, ik heb vrijdag met Vista, gewoon Cod4 gespeeld alleen nu heb ik Xp er weer opgezet en nu werktie niet meer
![]() Hij geeft elke keer de foutmelding dat hij een of ander file niet kan lezenn?? ''Fastfile for zone 'ui' is corrupt or unreadable.'' Heeft iemand hier misshcien antwoord op want ik heb alles al geprobeerd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Heb de SP van deze game ook eens geprobeerd, wel aardig spel behalve dan dat het plot zoals al gezegd echt waardeloos is. Maar misschien dat ze geld hebben gekregen van het Amerikaanse ministerie van Defensie, dan zou ik het wel begrijpen.
Ik was duidelijk te overmoedig wat mijn fps skills betreft, ik speel nu op difficulty drie maar kom absoluut niet voorbij die missie waar je moet snipen en er 3 choppers + nog wat mannetjes aan komen stormen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En i vond hem zeker de beste FPS missie die ik ooit gespeeld heb, zo veel beter, en eindelijk eens wat anders dan standaard erdoor raggen. ![]() ![]()
|
![]() |
Hey kan iemand me helpen??
Ik heb COD4 gekocht en firewall enzo aangepast maar kan steeds nog altijd niet multiplayer spelen. Iemand misschien wat tips? Als ik nog geen patches heb gedownload dan blijft hij steeds op: 'Recieving from the Master Server...' Pls help, singleplayer is te easy voor me en ik wil ook wel mutliplayer PLS HELP thx! 'quote' hier of stuur mailtje naar mijn account ofzo thx alvast !! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Installeer eerst de patches. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|