Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2008, 21:19
darkeyes
darkeyes is offline
Sinds een paar maanden heb ik een soort van nieuwe groep waarmee ik uitga. Nou had ik al eerder het vermoeden dat een jongen daaruit mij leuk vond, maarja ik had zoiets van wat kan hij nou in mij zien? Maarja gisteravond was ik dus weer uit met hun, en hij kwam steeds heel dich bij me zitten, legde een paar keer een hand op mijn knie, en hij probeerde mijn hand te pakken. Toen ik later op de avond met een paar meiden uit dat groepje op de wc was zeiden zij meteen dat ze dachten dat hij mij leuk vind. Nja nu is het punt, het is echt een ontzettend lieve jongen, maar ik zie dus echt totaal niks in hem. En ik vind het gewoon zo rot, hij is altijd zo lief tegen mij, en ik wil hem niet kwetsen, maarja ik wil dus ook echt niks met hem. Ik vind dit echt zo vervelend.
Terwijl ik dit net typte smste hij weer, over hoe gezellig hij het gisteren vond, dat hij mij een heel lief meisje vond en of ik met hem naar de bios wou. Nu weet ik gewoon dat als we afspreken, hij me gaat proberen te zoenen of iets dergelijks (probeerde hij gisteranvond ook al soort van). En dan ben ik bang dat ik hem recht in zijn gezicht moet gaan zeggen dat ik hem niet zie zitten.
Ik weet gewoon echt niet wat ik hiermee aanmoet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-08-2008, 21:57
Villain
Villain is offline
Zeg hem dat je niet met hem naar de bios wilt, dan bespaar je jezelf en hem daar een vervelend moment. En om jullie beiden veel tijd en nutteloze energie te besparen, zorg dat je hem bijtijds verteld dat je niets met hem wil. Begrijpelijk dat je hem niet wil kwetsen, maar je kwetst hem alleen maar meer als je tijd gaat rekken.
Oud 03-08-2008, 22:03
Verwijderd
Citaat:
hem recht in zijn gezicht zeggen dat ik hem niet zie zitten.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2008, 22:18
Verwijderd
Dan sms je terug: "Nee, sorry, maar ik denk niet dat dat een goed plan is."
Met citaat reageren
Oud 03-08-2008, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Te subtiel, dan kan hij nog denken: "ze heeft geen tijd".
Met citaat reageren
Oud 03-08-2008, 22:31
Signy
Signy is offline
Citaat:
Niet duidelijk genoeg.

"hoi, ik vind je een aardige jongen, maar ik wil niets met je, sorry."
Oud 03-08-2008, 23:05
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
En dan ben ik bang dat ik hem recht in zijn gezicht moet gaan zeggen dat ik hem niet zie zitten.
Waarom?
Oud 03-08-2008, 23:15
Nienna*
Nienna* is offline
"Vriendschappelijk gezien lijkt me dat leuk, maar meer zit er echt niet in."
Met citaat reageren
Oud 03-08-2008, 23:26
Verwijderd
als je niet recht in zijn gezicht wil zeggen dat je hem niet ziet zitten, dan maar nu via sms, toch? hij krijgt nu hoop, en dat is vast niet je bedoeling.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2008, 23:33
darkeyes
darkeyes is offline
Dankjulliewel allemaal. Ik heb hem inderdaat ge-smsd dat het voor mij alleen vriendschappelijk is.

Laatst gewijzigd op 04-08-2008 om 12:25.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2008, 23:41
Verwijderd
Citaat:
Dankjulliewel allemaal. Ik heb hem inderdaat ge-smsd dat het voor mij alleen vriendschappelijk is.
Dat is nog te subtiel, helaas.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2008, 17:34
Lyne
Lyne is offline
Dat is inderdaad te subtiel, want ik zit in precies dezelfde situatie als jij, en ik heb hem gezegd dat we niet meer dan vrienden gaan worden, en hij blijft alsnog sms'en en mailen en krabbelen en what not.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2008, 21:09
Nienna*
Nienna* is offline
Ja hé dan snap ik dus echt niks van jongens . Dat is toch teringduidelijk? "meer zit er niet in"?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2008, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Ja hé dan snap ik dus echt niks van jongens . Dat is toch teringduidelijk? "meer zit er niet in"?
idd! of ze moeten al schijte-achterlijk zijn ...
Met citaat reageren
Oud 04-08-2008, 23:42
Thommos
Thommos is offline
Ik denk wel dat je er goed aan hebt gedaan het hem duidelijk te maken. Hoe langer je ermee zou wachten, hoe harder het aan zou komen. Het lijkt mij inderdaad ook wel duidelijk, tenzij die gast jou zó leuk vind dat hij toch koste wat het kost er wat van wil maken. Dat zou kunnen, maar denk wel dattie t zal vatten.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2008, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar de gemiddelde vrouw verandert 62 keer per dag van mening en is zo labiel als een olifant die balanceert op een tandenstoker, dus het moet er wel extra dik op liggen.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2008, 23:24
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
sms hem: Ik vind je niet leuk!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2008, 23:47
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ja, maar de gemiddelde vrouw verandert 62 keer per dag van mening en is zo labiel als een olifant die balanceert op een tandenstoker, dus het moet er wel extra dik op liggen.
Tweetje.
Oud 18-08-2008, 00:04
Vice
Vice is offline
Citaat:
Ik snap het niet. Als een vrouw tegen jou zegt dat het alleen vriendschappelijk is, wat begrijp je er dan niet aan?
Oud 18-08-2008, 00:30
Thommos
Thommos is offline
Citaat:
Ik snap het niet. Als een vrouw tegen jou zegt dat het alleen vriendschappelijk is, wat begrijp je er dan niet aan?
Volgens Kazet Nagorra, als ik het goed begrijp: juist OMDAT een vrouw dan zovaak van mening schijnt te veranderen, zou je als man zijnde niet 100% zeker weten of ze het die ene keer dat ze smst het wel zeker meent. Vandaar dat het er dik bovenop zou moeten liggen.

Overigens, denk dat dat per mens verschilt. Niet leuk is niet leuk, lijkt mij duidelijk in ieder geval (ongeacht hoevaak een vrouw dan ook per dag van mening veranderd, in deze zaak lijkt mij enige twijfel uitgaande van de vrouw al genoeg om als man een zinvolle conclusie te trekken),
Met citaat reageren
Oud 18-08-2008, 12:08
Verwijderd
de laatste hoop van de man wordt pas ingeslagen wanneer je gedrag aansluit op je woorden.. kortom als je hem verteld hebt dat het niets gaat worden, moet je hem vervolgens ook geen aandacht meer geven want anders is de gem. man arrogant genoeg om te denken dat je van gedachten veranderd bent.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2008, 16:06
De Veroorzaker
Citaat:
Vriendschappelijk neuken kan wel?
Oud 18-08-2008, 17:40
Smokin'
Smokin' is offline
Een vrouw verandert helemaal niet steeds van mening. Dat lijkt alleen zo omdat veel vrouwen erg aardig en lief zijn, of zo willen overkomen, en als gevolg huiverig zijn om te zeggen waar het op staat. mannen zetten vrouwen dan ook nog eens voortdurend onder druk in hun grote zoektocht naar bevestiging. Aldus verpakt de vrouw(en de man) haar afwijzing vaak in een soort verhaaltje vol sociaal wenselijke algemeenheden. Een voorbeeld hiervan is: 'Ik wil geen relatie, want dan komt de vriendschap in gevaar' of 'Ik vind je heel erg leuk, maar ik wil nu even geen relatie, ik zit namelijk in een woelige periode in mn leven'. Prima redenen voor velen, want de gemiddelde mens vind vriendschappen belangrijk en toont begrip voor mensen die door een 'woelige periode' gaan. Maar wat doen mensen vaak, ze focussen zich op datgene wat ze willen geloven, ook al ziet het er eigenlijk niet rooskleurig voor ze uit. En dus bedenkt iemand die te horen krijgt dat het meisje door een 'lastige/woelige periode' gaat dat hij dan wel een relatie kan krijgen als deze nare tijd voor haar voorbij is. Ze heeft immers gezegt dat ze hem leuk vind, en dat is waar hij zich dan maar aan vasthoud. In een absoluut nachtmerrie scenario besluit hij haar bij te staan in deze moeilijke periode, in de hoop dat deze zo sneller voorbijgaat, en ze eerder bereid is om hem in haar armen te sluiten. Uiteindelijk zegt ze dan dat hij 'als een broer' voor haar is, en dat als ze nu een relatie zouden beginnen, de vriendschap in gevaar zou komen.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2008, 13:48
cenerentola
cenerentola is offline
die knul heeft een bord voor zijn kop, je kunt maar beter duidelijk zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2008, 13:53
Vice
Vice is offline
Citaat:
Vriendschappelijk neuken kan wel?
Neuk jij met je vrienden?
Oud 19-08-2008, 16:26
De Veroorzaker
Citaat:
Neuk jij met je vrienden?
Nee met vriendinnen.
Oud 22-08-2008, 03:31
kous
kous is offline
Citaat:
Sinds een paar maanden heb ik een soort van nieuwe groep waarmee ik uitga. Nou had ik al eerder het vermoeden dat een jongen daaruit mij leuk vond, maarja ik had zoiets van wat kan hij nou in mij zien? Maarja gisteravond was ik dus weer uit met hun, en hij kwam steeds heel dich bij me zitten, legde een paar keer een hand op mijn knie, en hij probeerde mijn hand te pakken. Toen ik later op de avond met een paar meiden uit dat groepje op de wc was zeiden zij meteen dat ze dachten dat hij mij leuk vind. Nja nu is het punt, het is echt een ontzettend lieve jongen, maar ik zie dus echt totaal niks in hem. En ik vind het gewoon zo rot, hij is altijd zo lief tegen mij, en ik wil hem niet kwetsen, maarja ik wil dus ook echt niks met hem. Ik vind dit echt zo vervelend.
Terwijl ik dit net typte smste hij weer, over hoe gezellig hij het gisteren vond, dat hij mij een heel lief meisje vond en of ik met hem naar de bios wou. Nu weet ik gewoon dat als we afspreken, hij me gaat proberen te zoenen of iets dergelijks (probeerde hij gisteranvond ook al soort van). En dan ben ik bang dat ik hem recht in zijn gezicht moet gaan zeggen dat ik hem niet zie zitten.
Ik weet gewoon echt niet wat ik hiermee aanmoet.
Kwets hem, zo leert hij het. De nice guys krijgen de meiden niet.
Ik ben doodserieus.
Reageren

Regels voor berichten