Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk wel dat je er goed aan hebt gedaan het hem duidelijk te maken. Hoe langer je ermee zou wachten, hoe harder het aan zou komen. Het lijkt mij inderdaad ook wel duidelijk, tenzij die gast jou zó leuk vind dat hij toch koste wat het kost er wat van wil maken. Dat zou kunnen, maar denk wel dattie t zal vatten.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Overigens, denk dat dat per mens verschilt. Niet leuk is niet leuk, lijkt mij duidelijk in ieder geval (ongeacht hoevaak een vrouw dan ook per dag van mening veranderd, in deze zaak lijkt mij enige twijfel uitgaande van de vrouw al genoeg om als man een zinvolle conclusie te trekken), |
![]() |
|
Verwijderd
|
de laatste hoop van de man wordt pas ingeslagen wanneer je gedrag aansluit op je woorden.. kortom als je hem verteld hebt dat het niets gaat worden, moet je hem vervolgens ook geen aandacht meer geven want anders is de gem. man arrogant genoeg om te denken dat je van gedachten veranderd bent.
|
![]() |
|
![]() |
Een vrouw verandert helemaal niet steeds van mening. Dat lijkt alleen zo omdat veel vrouwen erg aardig en lief zijn, of zo willen overkomen, en als gevolg huiverig zijn om te zeggen waar het op staat. mannen zetten vrouwen dan ook nog eens voortdurend onder druk in hun grote zoektocht naar bevestiging. Aldus verpakt de vrouw(en de man) haar afwijzing vaak in een soort verhaaltje vol sociaal wenselijke algemeenheden. Een voorbeeld hiervan is: 'Ik wil geen relatie, want dan komt de vriendschap in gevaar' of 'Ik vind je heel erg leuk, maar ik wil nu even geen relatie, ik zit namelijk in een woelige periode in mn leven'. Prima redenen voor velen, want de gemiddelde mens vind vriendschappen belangrijk en toont begrip voor mensen die door een 'woelige periode' gaan. Maar wat doen mensen vaak, ze focussen zich op datgene wat ze willen geloven, ook al ziet het er eigenlijk niet rooskleurig voor ze uit. En dus bedenkt iemand die te horen krijgt dat het meisje door een 'lastige/woelige periode' gaat dat hij dan wel een relatie kan krijgen als deze nare tijd voor haar voorbij is. Ze heeft immers gezegt dat ze hem leuk vind, en dat is waar hij zich dan maar aan vasthoud. In een absoluut nachtmerrie scenario besluit hij haar bij te staan in deze moeilijke periode, in de hoop dat deze zo sneller voorbijgaat, en ze eerder bereid is om hem in haar armen te sluiten. Uiteindelijk zegt ze dan dat hij 'als een broer' voor haar is, en dat als ze nu een relatie zouden beginnen, de vriendschap in gevaar zou komen.
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben doodserieus.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Liefde & Relatie |
wat moet ik tegen hem zeggen?? ForeverFun | 4 | 15-07-2013 02:35 | |
Liefde & Relatie |
ben verliefd op mn beste vriend, alleen hij maakt me in de war. wiese1997 | 9 | 04-03-2013 14:14 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen?! nullah | 6 | 05-12-2011 17:07 | |
Liefde & Relatie |
Hij vind mij en iemand anders leuk! Help!! ikkeislief | 19 | 28-03-2007 12:49 | |
Liefde & Relatie |
umz ja kleinedraak | 9 | 14-02-2004 17:16 |