Advertentie | |
|
![]() |
|
"Je moet daar echt iets mee gaan doen", van verschillende mensen, over schrijven, tekenen en acteren. Niet de dingen waar ik me nu vooral mee bezighoud overigens. Het valt ook allemaal wel mee qua talent.
En geen compliment naar mij toe, maar de tekenleraar en organisator van het schoolbandjesfestival op mijn middelbare school zei het jaar nadat ik daar met mijn band had opgetreden tegen een andere schoolband: "Weet je wat een goed optreden was? Burning Trashcan, vorig jaar!". Ja, we heten Burning Trashcan, maar als de pure kracht van onze puberrock 'n roll zelfs op die oude bluestekenaar overkwam maakt dat het wel goed. ![]()
Laatst gewijzigd op 14-03-2008 om 23:09. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ben tegen mij, krulletjes draaiend in mijn toen roze dreads "jij bent echt mijn punkrockvriendinnetje"
ik denk niet dat iemand ooit iets lievers tegen mij heeft gezegd ![]() [edit] mijn moeder komt wel in de buurt. ze noemt me altijd vulkaantje: overweldigend en vernietigend natuurschoon |
![]() |
|
Een vriendin van me zei eens, toen we het hadden over aardig zijn ofzo "dorine zei t laatst nog ze zei
"soms benik echt zo down maar zij is echt de enige tegen wie ik alleen maar hoi hoef te zeggen enik word al blij" je straalt echt uberveel optimisme uit ofzo" Dat vond ik heel leuk om te horen. Oh en mijn eerste verjaardagstopic op s.com, toen ik 14 werd, toen zei Juice: "Gefeliciteerd Cherry Springs. Zoals je ziet ben jij één van de mensen bij wie ik het waard vind om helemaal zelf 'gefeliciteerd' te schrijven en ook nog je naam erachter, ipv gewoon 'gefeliciteerd' te quoten en het daarbij te laten." Dat vond ik ook wel leuk. ![]() Een waanzinnig goede muzikant die ik ken zei eens op dA toen ik een hele enthousiaste journal had gemaakt over dat ik ergens had opgetreden: "Yeah yesterday was such fun! ^^ Really great. And btw- you shouldn't be so shy because you really have a talent for piano and singing! To be honest, I did not expect you to be so good! There are some sharp kinks in the cable sometimes, But lots of practice and encouragement can help you to make that disappear! ![]() Maybe we should do something together next time ![]() Daar moet ik nog eens achteraan gaan. En diezelfde gozer over een verhaal dat ik had geshreven: Matt het is GEWELDIG!!! XDMan ik wist niet dat er zo veel matt- en kas' achtigs in Yvone's hoofsd school XDZET HET ZO SNEL MOGELIJK OP DE SITE!!kas " Huhu. Eigenlijk is het best raar. Maar ik was knetterverliefd op hem, dus dat vond ik wel heel leuk dat hij dat zei. ![]()
|
Verwijderd
|
Oh ja, mijn eerste vriendje (een vreselijke eikel, maar toch wel lief wat ie zei) zei ooit dat hij nog nooit iemand was tegengekomen die hem zo in één opslag vrolijk kon maken. Ach, het was een depressieve knakker, dus dat was wel een compliment. En verder zei hij nog wat over mijn kinderlijke charme en bla bla... Die kennen we inmiddels wel
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 14-03-2008 om 23:15. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Tegen mij is wel eens (minstens 2 keer) gezegd dat ik op Hugh Grant lijk, als compliment. Dat vond ik wel grappig. Maar ik was het er niet mee eens.
Oh en dat ik mooie ogen heb. En dat ik goed kan tekenen.Maar dat zijn niet zozeer van die "wauw, dat is nou echtechtecht leuk!"-complimenten |
![]() |
||
Citaat:
![]() Er zijn ook nog de uitzonderingen voor wie ik een painttekening maak.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Toen ik een tijdje geleden niet zo lekker in mijn vel zat en verdrietig was, wilde ik het liefste mijn spullen pakken en weggaan, en toen ik dat tegen een vriendje van mij vertelde zei hij dat dat niet kon want hij kon me niet missen. En dat vond ik wel een heel mooi en lief compliment.
Oh en iemand anders zei een keertje tegen mij dat ik niet z'n backup was maar z'n eerste keus. En dat was ook wel een leuke. Ik heb ook weleens te horen gekregen van mensen dat ze vinden dat ik mooi muziek kan maken en dat vind ik ook een mooi compliment. Oh en mijn vriendje maakt natuurlijk ook vaak mooie complimenten, maar die hoef ik niet hard op te vertellen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was laatst aan het fietsen, en ik moest iets in de prullenpak gooien, en op die prullenbak zat een deksel, dus ik stap af en doe dat ding er in, staat er aan de overkant van de straat een oude man, die tegen mij zegt: "Je moet tegen je ouders zeggen dat ze je goed hebben opgevoed."
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kleine kindertjes vonden het ook wel gaaf, geloof ik. "Oh he! Het is Halloween vandaag he!" "En ooh, een bijl, hoe kom je daaraan?" Weer alto-creds binnen. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Misaairlou #228 Swlabr | 500 | 03-06-2008 21:55 | |
De Kantine |
Complimenten enzo vandaag of gewoon deze week hasseltboy | 139 | 04-04-2005 13:01 | |
Verhalen & Gedichten |
De dag dat de wereld verging Mother Earth | 7 | 17-01-2004 13:05 |