Advertentie | |
|
![]() |
|
Samsung is voor zover ik weet de enige die z'n telefoons de naam ladyphone mee geeft. Als jij het een geschikte mobiel vindt voor jezelf kan ik geen reden bedenken waarom je hem niet zou kopen.
Je moet je in je aankoop van een telefoon naar mijn idee niet laten leiden door de status die anderen eraan verbinden. Hierdoor maak je jezelf namelijk min of meer afhankelijk van de mening van een ander terwijl je prima zelf kunt beslissen wat goed is voor jou en wat niet. Ikzelf zou voor de Nokia 6300 gaan. Dit omdat dit een veel steviger toestel is die praktisch gelijk staat aan het toestel wat jij noemt. Echter de gebruiksvriendelijkheid is vele malen beter en ik zie hem ook verreweg het minste terug komen van alle telefoons die ik verkoop. Daarnaast kun je hem uitbreiden met Micro SD geheugen daar waar SE zijn eigen geheugenkaarten fabriceert die duurder zijn en alleen in SE telefoons passen. Hierdoor ben je in je keuze voor een volgende telefoon dus beperkt tot weer een SE of ben je bijna verplicht er weer een nieuwe geheugenkaart bij te kopen.
|
|