Advertentie | |
|
![]() |
|
Ze geeft inderdaad duidelijk signalen af van dat ze je leuk vindt. Waarom ze niets terug zei toen jij zei dat je haar leuk vondt? Waarschijnlijk onzekerheid. Ze zal eerst moeten weten dat ze je weer kan vertrouwen, dat je niet opeens weer weg bent. Geef het tijd en hou veel contakt dan kan ze zien dat je het meent.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Nou, ik heb haar nu nog een paar keer gezien in een paar weken. Nog steeds geeft ze wisselende signalen..we zaten bij haar een film te kijken en ze ging heel dichtbij mij zitten en onze handen raakten elkaar steeds net licht aan en je voelde gewoon dat er wat was..en we lachen nog steeds veel etc, maar ze laat het nooit helemaal duidelijk weten en ik ga niet weer tegen haar zeggen dat ik haar leuk vind, dan moet het toch van haar komen een keer? En ik was bij haar wegeweest met haar familie en toen stond ze te kletsen met wat vrienden die mij allemaal aan het aanstaren waren en lachten. Zijzelf stond er ook lachend bij en op een gegeven moment een beetje verlegen. Weet niet of dat wat te betekenen heeft. Toen haar broer haar er later naar vroeg zei ze dat ze het over mij hadden gehad maar waarvan zij mij kende zeg maar.
|
![]() |
|
Ja, dat gevoel heb ik ook, maar ik wil er niet later achterkomen dat het toch niet zo was en om haar opeens te zoenen ofzo .. ze is een goede vriendin en ik loop het risico om die dan ook te verliezen. Haar signalen zijn positief maar als ik bijvoorbeeld een smsje of mailtje stuur met een kusje erachter..reageert ze verder niet op..lastig allemaal
|
![]() |
|
Zo lang jij meer wilt, is er toch geen sprake van een gelijkwaardige vriendschap.
Bovendien, je wilt toch meer? Dan zul je er toch ooit achter moeten komen. Dus ga gewoon voor een date en kijk hoe ze reageert als je haar probeert te zoenen. Als het wederzijds is, prima. Is het niet wederzijds, jammer. Even afkicken van haar, vooral wat afstand nemen, niet achter haar aanlopen, en als je over haan heen bent, kijken of haar 'vriendschap' nog steeds zo interessant is of dat ze alleen leuk was al potentiele love-interest. Is ze nog steeds een toffe meid, dan kun je prima weer vriendschappelijk met haar omgaan. Maar zolang jij meer wilt en zij dat niet wil of zolang je dat niet weet, levert die vriendschap je vooral twijfels en onzekerheid op en blijf jij wie weet hoe lang achter haar aan lopen. |
![]() |
|
Daar heb je een punt. Ik wil ook wel een date met haar regelen maar we wonen ongeveer 1.5/2 uur van elkaar vandaan en als ik bij hen ben zit ik toch meestal op haar kamer een filmpje te kijken met haar samen. Ik moet zelf dan nog maar actie ondernemen want ik vind haar gewoon erg leuk, maar het is verwarrend dat ze zelf er niks van zegt maar wel de signalen geeft..
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En of ze interesse in je heeft... Geen idee. Toen ik een jaar of 16 was wist ik ook niet hoe ik moest reageren als een jongen interesse liet blijken, omdat ik nauwelijks kon voorstellen dat hij interesse in mij kon hebben. Maar ze kan ook echt geen interesse hebben. Dus zorg dat je gewoon duidelijkheid krijgt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
what to do. NoDoubt | 23 | 16-03-2006 09:55 | |
Psychologie |
What do you do when you're down? kleinedraak | 9 | 18-04-2004 20:33 | |