![]() |
|
Tja lieverd, ik kan je ook vertellen om aan yoga te gaan doen in plaats van voetbal/judo, maar probeer het wat praktischer voor je te houden.
Over die broeken was niet eens zo'n hele flauwe opmerking, want mijn vriendjes hadden ook stuk voor stuk flinke bovenbenen en die droegen ook gewoon spijkerbroeken. Het ligt er maar net aan wat en waar je koopt, denk ik dan.
|
Het kan, wanneer je spieren toenemen heb je hypertrofie, spierafname is atrofie, denk aan een dun been dat uit het gips komt.
Nu zal jij geen zin hebben om 6 weken totaal niet te bewegen dus dan moet je iets anders vinden. Je traint al jaren dus heb je hier iets opgebouwd wat lang duurt om af te laten nemen. De typische oefeningen die danseressen doen om een dun en stevig lichaam te krijgen lijken mij wel geschikt, dingen zoals pilates e.d. of sporten waar geen tot weinig verzuring optreedt maar waar je in het aerobe systeem bezig bent.
|
|