Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2002, 14:00
bluebell
bluebell is offline
hey

juriaan is mijn ex en hij zat eerst bij mij op school maar hij ging er vanaf en we hadden elkaar al een jaar niet meer gezien/gesproken
toen belde hij mij opeens omdat hij mn nummer op een blaadje vond en hij zei dat hij meteen weer smoorverliefd was geworden op me toen hij mn stem weer hoorde

maar het probleem is: ik heb verkering met iemand maar daar heb ik al heel langs niks van gehoord (ik weet niet of het nog aan is )
en hij heeft ook verkering maar hij is niet op haar zegtie

Oud 27-07-2002, 14:14
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
bluebell schreef:
hey

juriaan is mijn ex en hij zat eerst bij mij op school maar hij ging er vanaf en we hadden elkaar al een jaar niet meer gezien/gesproken
toen belde hij mij opeens omdat hij mn nummer op een blaadje vond en hij zei dat hij meteen weer smoorverliefd was geworden op me toen hij mn stem weer hoorde

maar het probleem is: ik heb verkering met iemand maar daar heb ik al heel langs niks van gehoord (ik weet niet of het nog aan is )

je hebt verkering met iemand??? waar je al een tijdje niks van hebt gehoord? lijkt me een beetje vaag?
Dus denk dat die jongen je niet meer wil.

Als hij niet op haar verliefd is??? WAAROM heeft hij dan met haaR??? Zeg tegen hem dat hij het moet uitmaken!! wat hij toch niet erg zal vinden omdat hij toch niet op haar is

PROBLEEM opgelost en jullie leven nog lang en gelukkig...

tjeez was dat nou zo moeilijk?
Oud 27-07-2002, 17:33
Verwijderd

stiekum heb ik lol om dit verhaaltje..

Maar euh, als je alle feiten ff naast elkaar legt lijkt me de oplossing errug simpel
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 18:09
Verwijderd
Euh.... veertienjarigen logica...
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 18:16
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Hihi, als je 17 bent dan zijn de 14 kaarsjes van je eigen veertiende verjaardag nog niet uitgerookt!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 18:32
peperenzout
peperenzout is offline
echt een vaag verhaal maar ik denk in eerste instantie dat je die jongen waar je mee hebt maar is moet laten waaien opbellen of gewoon dood moet laten bloeien

en ten tweede wie zegt dat ie juriaan de waarheid spreekt beetje vaag als hij zegt nu ik je stem weer hoor ben ik weer smoorverliefd en dat hij zegt niet verliefd op dat meisje te zijn wie zegt dat dat waar is misschien is ie daar ook wel tussen haakjes verliefd op en wilt ie stiekem 2 vriendinnetjes ja ja zulke jongens heb je ook nog hahaha

ik zal je vertellen ik ken een jongen die heeft al 2en een half jaar een vriendin maar die gaat steeds achter elk meisje aan maakt stiekem afspraakjes zoekt ze op het werk op hahahaha hij heeft ook een x bij mij geprobeerd kwam hij mij steeds opzoeken bij het restaurant waar ik werkte no way dat ik wat tegen hem zei wat zielig voor dat meisje zeg die wat met heb. Vandaag zag ik hem bij de hema lopen en was ie op zoek naar ene chantalle hahaha weer een nieuw slachtoffer

hey maar sorry voor mijn weggeloten punten als ik snel typ is dat erg moeilijk voor mij om daar over na te denken.

veel liefs moi
Oud 27-07-2002, 18:34
Chloe Siere
Chloe Siere is offline

k geef alle reacties gelijk

jullie halen de woorden uit me mond
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 20:16
Gothic
Gothic is offline
Het vriendje waar je geen contact mee hebt dumpen en Juriaan een soort kans geven... dat zou ik doen, maar dan moet hij ook zijn 'hij-is-niet-op-haar-vriendin' dumpen...
Oud 27-07-2002, 20:24
bluebell
bluebell is offline
goh waarom voel ik mij niet serieus genomen??

en wat heeft mijn leeftijd er mee te maken?? leeftijd heeft niet zoveel te maken met levenservaring wel?

ik heb een vriend en daar HOU ik van misschien maakt dat wel een probleem?
kijk ik zal het simpel en overzichtelijk proberen op te schrijven:

IK ben verliefd op mijn vriend
MIJN VRIEND laat niks meer van zich horen (al 2 weken niet dan)

JURIAAN is verliefd op MIJ (zie => IK)
maar heeft een vriendin waar hij NIET MEER verliefd op is
Oud 27-07-2002, 21:05
bluebell
bluebell is offline
waarom krijg ik nu geen reacties meeR?
Oud 27-07-2002, 21:39
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Het vriendje waar je geen contact mee hebt dumpen en Juriaan een soort kans geven... dat zou ik doen, maar dan moet hij ook zijn 'hij-is-niet-op-haar-vriendin' dumpen...
Ik dacht toch werkelijk dat ik serieus had gereageerd...
Oud 27-07-2002, 22:01
bluebell
bluebell is offline
Citaat:
Gothic schreef:

Ik dacht toch werkelijk dat ik serieus had gereageerd...
ja sorry jij wel danku
maar een paar andere mensjes niet ...
Oud 27-07-2002, 22:08
Angeles
Angeles is offline
Als je vriend al twee weken niks heeft laten horen dan lijkt het mij dat je ook niet erg veel plezier hebt van die relatie. Kun je nog wel echt spreken van een relatie, denk je? Of is het enige verschil dat het nog niet letterlijk is uitgemaakt door één van jullie beiden?

Als je het uitmaakt met je vriend zou ik wel goed nadenken over die Jurriaan: vind je hem echt leuk of vind je de aandacht leuk die je van hem wel krijgt en van je vriend niet?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 01:16
Verwijderd
Citaat:
Angeles schreef:

Hihi, als je 17 bent dan zijn de 14 kaarsjes van je eigen veertiende verjaardag nog niet uitgerookt!

Als ik hoe zij over die jongens is vergelijk met hoe ik er nu overvoel (of zelfs maar een jaar geleden) dan zie ik groot verschil
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 09:14
Hippielove
Hippielove is offline
Ach, maak er niet zo'n probleem van, veel jongeren denken al veel te veel na over de liefde. Doe gewoon lekker waar je zin in hebt. Ik heb eens iets geleerd van de tante van een vriend. Ze zei tegen me: Als je jong bent moet je flierefluiten. Begin pas na te denken over de liefde als je 25 bent.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 10:51
verbal-violence
verbal-violence is offline
Lol kinder relaties

Naja meiske ik zou zeggen dump die dude die je nooit ziet en ga voor wat jij wilt, je bent nog jong dus tijd zat voor leuke relaties
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 11:38
Verwijderd
Citaat:
bluebell schreef:

en wat heeft mijn leeftijd er mee te maken?? leeftijd heeft niet zoveel te maken met levenservaring wel?

Nouw.. dan snap ik het probleem dus niet.. je vriend laat niks van zich horen.. oftewel, lullig, oftewel, dumpen.. Juriaan is verliefd op jou, maar jij dus niet op hem.. oftewel, niks mee beginnen..

En sorry dat ik je niet serieus neem... maar je hebt het over verkering en daarbij denk ik aan basisschool, en ik zie geen probleem dus ja..

Je verhaaltje straalt gewoon iets van.. onervarenheid uit, maar das natuurlijk helemala niet erg.. dus spijt me dak niet serieus reageerde!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 16:57
Verwijderd
Citaat:
bluebell schreef:
Omdat het echt zo'n... basisschool relatie verhaal is.

Citaat:

Leeftijd heeft ontzettend veel te maken met levenservaring, en hoeveel levenservaring je ook hebt, dat blijkt niet erg uit je verhaal. Als die Juriaan niet verliefd is op zijn vriendin maar niet eens op het idee komt het uit te maken, klinkt hij ook niet erg... levens-ervaren. Net zomin als jij.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 17:02
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Als ik hoe zij over die jongens is vergelijk met hoe ik er nu overvoel (of zelfs maar een jaar geleden) dan zie ik groot verschil
Daar heb je groot gelijk in, ik plaagde je maar. Alleen heeft Bluebell nu natuurlijk niks aan dat soort commentaren. En geloof me maar, als je 23 bent dan denk je ook weer totaal anders dan toen je 17 was. Maar de tekortkomingen in je denkpatroon/gedrag zie je altijd pas achteraf.

Het is alleen maar heel erg logisch allemaal, het is ook niks neerbuigends naar jongere mensen toe. Je zit gewoon midden op een soort snelweg van ontwikkeling en dat is alleen maar interessant.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 11:26
girl18
girl18 is offline
Citaat:
bluebell schreef:
hey

noem je dat verkering wat jij hebt.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 11:28
girl18
girl18 is offline
Citaat:
ZHAzha schreef:

Als hij niet op haar verliefd is??? WAAROM heeft hij dan met haaR??? Zeg tegen hem dat hij het moet uitmaken!! wat hij toch niet erg zal vinden omdat hij toch niet op haar is

verliefdheid gaat altijd over. en als je al lang met elkaar kan heb zoals een jaar ofzo dan kan je van elkaar houden en dat merk sommige mensen niet zo snel dat als de verliefdheid over is dat dan houden van komt de meeste gevallen maken het dan uit en krijgen er toch spijt van.. maar als de jongen al nooit verliefd op haar is geweest en zij wel om hem dan vraag ik me af of die jongen wel goed genoeg voor je is want mischien zegt die dat alleen maar om je het bed in te krijgne of whatever en is ie straks is weer een andere meisje of stem hoort. smoorverliefd op die...
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 11:32
girl18
girl18 is offline
Citaat:
bluebell schreef:

als jij echt 100% verliefd bent op je vriend waarom twijfel je dan.?
en als die juriaan van je 100% verliefd is op jou waarom maakt die het dan niet uit met ze vriendin..??

denk daar maar eens over na

p/s ik neem je wel serieus en je leeftijd kan me gestolen worden dat is gewoon onzin wat die domme mensen hier over je leeftijd zeggen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 12:23
Verwijderd
Citaat:
girl18 schreef:

als jij echt 100% verliefd bent op je vriend waarom twijfel je dan.?
en als die juriaan van je 100% verliefd is op jou waarom maakt die het dan niet uit met ze vriendin..??

denk daar maar eens over na

p/s ik neem je wel serieus en je leeftijd kan me gestolen worden dat is gewoon onzin wat die domme mensen hier over je leeftijd zeggen.
Tis ook niet haar leeftijd, tis wat ze verteld
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 14:32
Tox
Tox is offline
Citaat:
Morgan schreef:
ja, hehe toen ik 14 was had ik heel andere dingen aan mijn hoofd (gelukkig maar). Zo jong al en al zo zwaar trekkend aan liefde
Oud 29-07-2002, 16:37
snoopy
snoopy is offline
ik zou het uitmaken met jouw vriendje (tenzij je nog erg verliefd op hem bent, maar dat geloof ik niet, en zo ja, dan zou ik 'm maar 's gaan bellen...), en vragen of hij het ook uitmaakt met zijn vriendin... en dan: ga je met hem. Maar hoe lang dat gaat duren?
Oud 29-07-2002, 21:02
verbal-violence
verbal-violence is offline
Volgens mij zijn veel mensjes nu
Oud 30-07-2002, 00:03
Sincerely yours
Sincerely yours is offline
Als je verliefd bent op je vriend, WTF is dan je probleem?

En als die Juriaan niet meer verliefd is op zen vriendin, waarom is hij er dan nog bij?
Hij gebruikt haar gewoon als reserve.

Wat jullie voelen is geen serieuse verliefdheid, je wilt je vriend INRUILEN voor een ander omdat hij al twee weken nix meer van zich liet horen.

Het verwondert me niet dat niemand je serieus neemt.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 08:13
moenbase
moenbase is offline
Bel je 'huidige' vriendje om te vragen waarom hij niets meer van zich laat horen. Dan is aan jou de keus of jij die rede goed vind of niet. Vind je hem niet goed, dan dump je em [als hij dat niet al heeft gedaan bij jou].
En vind je het wel ok, dan laat je het zo.

Als het uit is tussen je vriendje en jij dan zou je eventueel, als jij dat leuk vind, in contact kunnen komen met Juriaan en voorlopig gewooon vrienden worden. Totdat jullie beiden wat ouder en wijzer zijn om een relatie te beginnen.
Reageren

Regels voor berichten