Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
echt een vaag verhaal maar ik denk in eerste instantie dat je die jongen waar je mee hebt maar is moet laten waaien opbellen of gewoon dood moet laten bloeien
en ten tweede wie zegt dat ie juriaan de waarheid spreekt beetje vaag als hij zegt nu ik je stem weer hoor ben ik weer smoorverliefd en dat hij zegt niet verliefd op dat meisje te zijn wie zegt dat dat waar is misschien is ie daar ook wel tussen haakjes verliefd op en wilt ie stiekem 2 vriendinnetjes ja ja zulke jongens heb je ook nog hahaha ik zal je vertellen ik ken een jongen die heeft al 2en een half jaar een vriendin maar die gaat steeds achter elk meisje aan maakt stiekem afspraakjes zoekt ze op het werk op hahahaha hij heeft ook een x bij mij geprobeerd kwam hij mij steeds opzoeken bij het restaurant waar ik werkte no way dat ik wat tegen hem zei wat zielig voor dat meisje zeg die wat met heb. Vandaag zag ik hem bij de hema lopen en was ie op zoek naar ene chantalle hahaha weer een nieuw slachtoffer hey maar sorry voor mijn weggeloten punten als ik snel typ is dat erg moeilijk voor mij om daar over na te denken. veel liefs moi
|
Het vriendje waar je geen contact mee hebt dumpen en Juriaan een soort kans geven... dat zou ik doen, maar dan moet hij ook zijn 'hij-is-niet-op-haar-vriendin' dumpen...
|
![]() |
goh waarom voel ik mij niet serieus genomen??
en wat heeft mijn leeftijd er mee te maken?? leeftijd heeft niet zoveel te maken met levenservaring wel? ik heb een vriend en daar HOU ik van misschien maakt dat wel een probleem? kijk ik zal het simpel en overzichtelijk proberen op te schrijven: IK ben verliefd op mijn vriend MIJN VRIEND laat niks meer van zich horen (al 2 weken niet dan) JURIAAN is verliefd op MIJ (zie => IK) maar heeft een vriendin waar hij NIET MEER verliefd op is
||
Citaat:
|
![]() |
Als je vriend al twee weken niks heeft laten horen dan lijkt het mij dat je ook niet erg veel plezier hebt van die relatie. Kun je nog wel echt spreken van een relatie, denk je? Of is het enige verschil dat het nog niet letterlijk is uitgemaakt door één van jullie beiden?
Als je het uitmaakt met je vriend zou ik wel goed nadenken over die Jurriaan: vind je hem echt leuk of vind je de aandacht leuk die je van hem wel krijgt en van je vriend niet? |
![]() |
|
![]() |
Ach, maak er niet zo'n probleem van, veel jongeren denken al veel te veel na over de liefde. Doe gewoon lekker waar je zin in hebt. Ik heb eens iets geleerd van de tante van een vriend. Ze zei tegen me: Als je jong bent moet je flierefluiten. Begin pas na te denken over de liefde als je 25 bent.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En sorry dat ik je niet serieus neem... maar je hebt het over verkering en daarbij denk ik aan basisschool, en ik zie geen probleem dus ja.. Je verhaaltje straalt gewoon iets van.. onervarenheid uit, maar das natuurlijk helemala niet erg.. dus spijt me dak niet serieus reageerde! |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is alleen maar heel erg logisch allemaal, het is ook niks neerbuigends naar jongere mensen toe. Je zit gewoon midden op een soort snelweg van ontwikkeling en dat is alleen maar interessant. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en als die juriaan van je 100% verliefd is op jou waarom maakt die het dan niet uit met ze vriendin..?? denk daar maar eens over na p/s ik neem je wel serieus en je leeftijd kan me gestolen worden dat is gewoon onzin wat die domme mensen hier over je leeftijd zeggen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik zou het uitmaken met jouw vriendje (tenzij je nog erg verliefd op hem bent, maar dat geloof ik niet, en zo ja, dan zou ik 'm maar 's gaan bellen...), en vragen of hij het ook uitmaakt met zijn vriendin... en dan: ga je met hem. Maar hoe lang dat gaat duren?
|
![]() |
Als je verliefd bent op je vriend, WTF is dan je probleem?
En als die Juriaan niet meer verliefd is op zen vriendin, waarom is hij er dan nog bij? Hij gebruikt haar gewoon als reserve. Wat jullie voelen is geen serieuse verliefdheid, je wilt je vriend INRUILEN voor een ander omdat hij al twee weken nix meer van zich liet horen. ![]() Het verwondert me niet dat niemand je serieus neemt. ![]() |
![]() |
|
Bel je 'huidige' vriendje om te vragen waarom hij niets meer van zich laat horen. Dan is aan jou de keus of jij die rede goed vind of niet. Vind je hem niet goed, dan dump je em [als hij dat niet al heeft gedaan bij jou].
En vind je het wel ok, dan laat je het zo. Als het uit is tussen je vriendje en jij dan zou je eventueel, als jij dat leuk vind, in contact kunnen komen met Juriaan en voorlopig gewooon vrienden worden. Totdat jullie beiden wat ouder en wijzer zijn om een relatie te beginnen. ![]()
|
![]() |
|
|