Ik weet zelf niets af van non-parametrische testen, dus daar kan ik je niet echt voorthelpen. Maar misschien is het handig als je van al je stochasten zegt wat het zijn, vermits dat ook al kan helpen in het zoeken naar een oplossing (en natuurlijk wat je uit de testen wilt halen (ik vermoed de spreiding van je gegevens, enerzijds om aan te tonen dat je gegevens nauwkeurig zijn, en anderzijds ook specifieke waarden zodat je gegevens precies zijn)). Als je van je stochasten weet wat ze voorstellen, kan je bv. al gerichter zoeken naar een achterliggende verdeling en kijken of die overeenkomt met wat je vaststelt en zo toch nog parametrisch blijven werken.
Die multiple regression lijkt me op het eerste gezicht in orde. Misschien wat inspiratie van Wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Non-parametric_statistics en anders moet je misschien ergens een boek niet-parametrische statistiek in de bibliotheek gaan halen om te zien of daar geen overzichten van mogelijke testen en hun toepassing instaan.