Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2008, 18:16
JMelchior
JMelchior is offline
Ik vroeg me af of iemand instanties, organisaties of iets in de zin van een website weet waar ik kan vinden waar en wanneer (en hoe) je daadwerkelijk kunt meedoen aan audities van films of t.v.-series.

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-09-2008, 19:24
Balance
Balance is offline
Meestal gebeurt dat via castingbureaus. De bekendste is Harry Klooster, deze verzorgt veel rollen voor bekende series op de Nederlandse televisie.

Hoe oud ben je en ben je een jongen of een meisje? Dat kan nog wel wat zeggen over je succeskansen namelijk.
Oud 02-09-2008, 20:11
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
er staan elke dag wel nieuwe oproepen op www.nftvm.nl ( zie prikbord) en www.filmvacatures.nl

't gaat vooral om figuratierollen en kleine rollen met weinig tekst, reclamespots e.d., maar je kunt er een hele aardige start mee maken. Jezelf inschrijven bij bijvoorbeeld www.anti-models.nl wil ook wel helpen, daar zitten namelijk de wat markantere koppen ( die vaker voor tv werk worden gevraagd)

en idd, harry klooster. Verder veel de low budget filmprojecten in de gaten houden, is ook altijd een goeie. je kunt bijvoorbeeld op www.schokkendnieuws.nl kijken of er nieuwe projecten op horror/slasher/etc gebied zijn. Ook al is 't niet je genre misschien, zeker als beginnend edelfigurant/acteur zou ik zo'n kans met beide handen aangrijpen.
Reageren

Regels voor berichten