Advertentie | |
|
![]() |
|
Bedankt voor al jullie reacties! Erg lief!
Ik ga ze de komende tijd nog vaak doorlezen, zodat ik ervan kan leren en het hopelijk minder wordt... Ja ik denk constant voor anderen en dat is zeer vermoeiend ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Misschien moet je anders eens wat vaker vragen wat iemand ergens mee bedoeld of hoe iets bedoeld is, ipv het zelf bedenken... De meeste mensen zijn imo ook niet onzeker dóór een situatie maar door wat zij zelf denken over een situatie (of over wat iemand heeft gezegd/gedaan in jouw geval). maar volgens mij merk je wel bij jezelf wanneer je onzeker bent en ook wel hoe dat komt? Lukt het je dan ook wel eens om dit gevoel om te zetten?
||
Citaat:
Als ik echt onzeker ben kan ik heel goed redeneren waarom het niet hoeft, maar het sterke gevoel blijft. Het zit diep van binnen ofzo... |
![]() |
|
Ik heb dit ook. Da's eigenlijk wat wat ik hierover kan zeggen. Ik heb vaak gedacht dat ik wellicht teveel lette op de kleine dingetjes. Seintjes in het gedrag van anderen naar mij toe en die uitvergrote. "Echoen". En ondanks dit kom ik er nog niet vanaf. Mischien kan ik er helemaal niets aan doen.
Laatst gewijzigd op 26-09-2008 om 15:02. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben ook erg onzeker. Alleen heb ik niet het idee dat dat in de loop der jaren zo is gekomen, want als kind was ik ook al erg onzeker en timide zonder dat daar echt een aanleiding voor was. Ik heb geen tips dus eigenlijk is dit een nutteloze post, maar ik dacht ik laat het even weten.
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak ik mijn onzekerheid weer kwijt? Magaline | 5 | 20-06-2010 12:39 | |
Psychologie |
onzekerheid die uit de hand loopt. meisje-xx | 3 | 08-09-2008 21:08 | |
Seksualiteit |
ik ben onzeker carpediem | 52 | 14-07-2007 21:52 | |
Psychologie |
Vaak onzeker Paulusma P | 4 | 16-02-2006 23:31 | |
Psychologie |
Dromen waarin je onzekerheden naar voren komen? Alistar | 4 | 03-08-2005 11:29 | |
Psychologie |
Beautiful - onzekerheid lso | 8 | 20-05-2004 18:41 |