![]() |
|
![]() |
Hai!
Ik ben net verhuisd en had begrepen dat mijn elektra niet bij mijn huurprijs in zit. De huurbaas zei dat ik iedere maand automatisch een nota thuis zou ontvangen met wat ik voor mijn elektra moet betalen. Nu kreeg ik ineens een brief van Essent dat ik me nergens heb aangemeld en dat wanneer ik dit niet binnen enkele dagen doe, ze ervanuit gaan dat er niemand op dit adres woont en ze mijn elektra afsluiten! Daarom de vraag, bij welke leverancier zitten jullie, wat raden jullie mij aan? Er is zoveel te kiezen (zie www.DTe.nl), zitten er veel verschillen in, qua prijs en service? Ik hoor graag ervaringen, naar mijn weten is oxxio iig géén aanrader ![]() Alvast bedankt! |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb ook net een nieuw contract moeten afsluiten, en wij zijn voor groene stroom van Essent gegaan. Goede ervaring mee, we zijn er altijd tevreden over geweest en ik heb liever een bedrijf waar ik zeker van ben, dan een onbekend bedrijf waar ik nog nooit eerder van gehoord heb en geen verhalen van ken (of alleen maar nare verhalen over agressieve verkoopmethodes).
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat je nu een meter met twee schermpjes hebt, wil niet zeggen dat allebei de meters gebruikt worden, ik denk dat je dat zelf moet aangeven. Wij hebben bijv. ook een dubbele meter maar we gebruiken er maar één. En als je een variabel contract wilt gok je er eigenlijk op dat de prijs van stroom niet (of niet te veel) gaat stijgen, als de prijs wel veel stijgt ben je duurder uit dan met een vast contract. Bij een vast contract betaal je gewoon het hele jaar één bepaald bedrag per kWh. Dat bedrag kan iets hoger zijn dan de huidige variabele prijs, omdat je het vastzet voor een jaar. Dus dan is het de vraag of je het risico wilt nemen dat de prijzen constant blijven. |
![]() |
||
Citaat:
Ik las trouwens net ergens dat je met een dubbele meter voordeliger uit bent als je meer dan 3500 kWh gebruikt, waarvan minstens de helft in de "daluren". |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
neem in ieder geval geen oxxio meter. Wanneer je je aanmeld bij oxxio, krijg je (gratis?) een nieuwe meter. Het probleem is dat andere leveranciers je niet meer willen accepteren, tenzij je een andere meter neemt. Daar betaal je een paar honderd euro voor. Op deze manier wil oxxio klanten houden. Zolang het goed gaat, gaat het goed.. Maar zodra je er vanaf wil, kost het veel geld.
||
Citaat:
|
![]() |
GroenGrijs energie adviesbureau
Wij zorgen ervoor dat u altijd de beste energiepakketten gepresenteerd krijgt, zodat u nu én in de toekomst groene energie goedkoper ontvangt. Dit kan oplopen tot enkele honderden euro's op jaarbasis. Wie zich aanmeldt op ontvangt een gratis spaarlamp. Wanneer je nog iemand aanmeldt krijg jij en de nieuw aangemelde persoon eveneens een gratis spaarlamp. Met vriendelijke groet, Team GroenGrijs Energie Adviesbureau. Laatst gewijzigd op 15-09-2008 om 18:12. Reden: kansloze reclame |
![]() |
|
![]() |
Hallo T_ID,
Graag wou ik toch even reageren op je reactie. Ik loop nu 5 weken stage bij groengrijs en dat bevalt best goed. De reclame is niet kansloos. Samen met mijn klas hebben we al meer dan 70 mensen omgeschakeld naar groene energie. En dat is toch best goed dacht ik zo. Ok een spaarlamp lijkt op zich niet zoveel als je denk aan de kadootjes. Maar het werkt wel en daar gaat het om. Ik kan ze nu namelijk uitdelen. Het maakt niet uit bij wie je energie afneemt, als het maar groene energie is. Bovendien is het gewoon goed voor het milieu en het kost ook nog minder dan grijze energie. O ja, en Essent is inderdaad goedkoop én groen! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Bij welke energieleverancier zit jij? Verwijderd | 51 | 01-02-2016 22:53 | |
Werk, Geld & Recht |
Energieleverancier: vast of variabel? justhanna | 29 | 14-07-2011 11:36 | |
Werk, Geld & Recht |
Energieleverancier gewijzigd door iemand anders miekmuis | 13 | 30-12-2009 14:34 | |
De Kantine |
Barabas en Missy hebben versaaiing #378 Verwijderd | 500 | 15-10-2008 12:29 | |
Werk, Geld & Recht |
greenchoice Verwijderd | 8 | 03-09-2008 16:04 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Ben jij bezig met energie? PetraM | 12 | 03-01-2008 11:20 |