Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2008, 16:00
Muspel
Muspel is offline
Hallo allemaal,

Vandaag na het douchen zag ik per ongeluk in de spiegel dat ik hoog op mijn rechter dijbeen, zeg maar net onder mijn billen, een soort verdikking heb. Ik vond het heel raar en ik heb er naar proberen te kijken. Mijn eerste ingeving was dat ik cellulite begon te krijgen, maar bij nadere bestudering zag ik dat er geen putjes en bultjes waren, alleen een lelijke verdikking. Het doet geen pijn en ik zou me niet kunnen bedenken waarvan ik ook een bult zou kunnen hebben. Het lijkt - voor zover ik kon zien in de spiegel, wat best lastig was- alsof er een soort striae opzit, alsof het in korte tijd een stuk dikker is geworden. Toch ben ik de laatste tijd niet aangekomen, én de verdikking zit maar op één been. Als het een vreemde vetophoping zou zijn, zou het toch op allebei mijn benen moeten voorkomen? Ik vraag me af wat het is, niet omdat ik er last van heb, wel omdat ik me er nu al aan erger omdat ik het lelijk vind, des te meer omdat het ook nog eens assymetrisch is.

Ik zou dus graag willen weten of iemand een idee heeft van wat deze verdikking zou kunnen zijn.

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten