Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2008, 18:37
Verwijderd
ik heb er last van als dingen net tegen mij worden gezegd dat ik ze alweer vergeet. Ik vergeet ook bv. dat ik mijn glas net leeg heb gedronken. Is dit beginende dementie? Ik ben nog maar 13 jaar oud. Ik heb ene poos gehad wanneer ik hier last van had toen is het een half jaar weggegaan en nu is het weer terug. Leren van woordjes gaat gewoon goed. Maar bv. ik kan precies vertellen wat er de vorige dag is gebeurd. Wat er gezegd is wat er gedaan is enz.
gr,

Robbert
Oud 17-09-2008, 18:42
Verwijderd
ik weet niet of ik het gewoon kwijt ben of erg diep in mijn hoofd (verstopt zit)
Oud 17-09-2008, 18:51
Verwijderd
als ik iets 2x in mijn hoofd opzeg onthoud ik het vaak beter.
Oud 17-09-2008, 18:59
Verwijderd
als ik de test op www.herkendementie.nu doe kom ik op beter dan de gemiddelde nederlander.
Oud 17-09-2008, 19:36
Verwijderd
is redelijk veel voorkomend volgens mij hoor, da's zoals naar een andere kamer lopen omdat je iets moet hebben - en als je daar aankomt ben je vergeten wat je kwam zoeken, en als je dan terug loopt naar waar je er eerst aan dacht weet je het weer wel. of wanneer je mams vraagt of je naar de bakker wil gaan en je knikt "ja, dadelijk" en twee minuten later vraag je je af wat je moeder nou weer zei daarnet

je maakt je teveel zorgen. dementie op dertien jaar ... i don't think so

en vergeten dat je je glas al had leeggedronken is nou ook niet bepaald iets waar je je zorgen om moet maken ofzo. ik heb eens gehad dat ik op het toilet zat en dat ik ineens niet kon zeggen of ik nou feitelijk al geplast had of niet. kan gebeuren hoor.
Oud 17-09-2008, 20:48
Verwijderd
Hier heb je al eens een topic over geopend, lees de reacties in dat topic nog maar eens door.

http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1658149
Topic gesloten

Regels voor berichten