Ik zit eraan te denken om een nieuwe iPod te kopen, maar ik twijfel nog tussen de Classic van 120 GB voor 229 euro of de iPod Touch van 32 GB voor 379 euro...
Wie van jullie heeft er een iPod Touch en kan mij er iets meer over vertellen. Hoe zit het met internet op dit apparaat? Is dat een beetje makkelijk te regelen en op veel plaatsen beschikbaar?
En is het gebruik van de iPod Touch gemakkelijk?
Ik vind 32 GB echter wel een beetje aan de lage kant, weet iemand toevallig ook of er binnenkort een 64 GB op de markt komt of gaat dit nog even duren?
Bij voorbaat dank
ik had de nano, maar die ben ik verloren en ik wil ook n nieuwe. en ik zit ook tussen de Classic & iPod Touch te twijfelen. maar ik denk toch dat ik weer n nano-tje neem
iPod Touch werkt erg fijn, scherm is wel gevoelig, maar wel heel precies. zitten leuke specificaties op die zonder dat je t nog weet leuk van pas kunnen komen
Ik heb zelf dan de iPhone en het is gewoon leuk (in het begin) om te zien wat je allemaal met zo'n touchscreen kunt. Heb je veel muziek, zou ik gewoon de Classic nemen en het gebruiken als extern opslagmedium voor al je muziek