Advertentie | |
|
![]() |
|
VOORAL NIET zeggen dat je tot nu toe vooral hebt meegemaakt dat je alleen als broer werd gezien, dat is echt een afknapper van jewelste en je brengt het meisje zo in verlegenheid want ja, nu durft ze natuurlijk niet te zeggen dat ze je niet moet omdat ze bang is je te kwetsen. Maar doe gewoon alsof ze niks beters kan krijgen, trek een dikke bek op en doe een beetje arroigant, maar idd op de charmante manier. niet de slappe vaatdoek uit hangen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Lijkt me weinig mis mee. Een echte arrogante klootzak kan een eind ophoepelen. Lief, betrouwbaar en zelfspot hebben vind ik essentiële voorwaarden om een relatie te laten slagen, evenals voldoende zelfvertrouwen en daar schort het vaak aan bij die zogenaamde broertjes. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij moet in ieder geval niet denken dat hij door heel aardig tegen haar te doen hij een grotere kans maakt om haar te krijgen. te aardig is altijd fout, want het is niet spannend |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Het ligt ook aan het type meisje, maar ik ben het volledig met bartezz eens.
'te aardig is altijd fout, want het is niet spannend' het broertje effect werkt niet omgekeert, het lijkt net alsof er veel meer mannen zijn dan vrouwen en dat vrouwen alles voor het kiezen hebben...
|
Alles voor het kiezen? Daar merk ik anders niks van!
En ik val juist wel op jongens die aardig zijn. Dat is natuurlijk niet het enige, maar toch, wel belangrijk. Maar begrijp me niet verkeerd, een leuke 'stoere' jongen is ook niet verkeerd!
|
Ik denk dat de TS vooral zichzelf moet zijn. Je moet wel wat cojones hebben, maar als je jezelf anders gaat voordoen dan je bent dan prikt ze daar toch wel doorheen.
|
Nodig haar uit voor een etentje bij jou thuis. Niet zo cliche romantisch, maar gewoon lekker knus en daarna een leuke film kijken. Is ook een mooie gelegenheid om haar te vertellen dat je haar meer dan leuk vindt. Verder is een zelfverzekerde houding aantrekkelijk. Arrogant doen kan alleen maar averechts werken.
|
![]() |
|
Je moet je is verdiepen in de zogenaamde 'ladder theorie'.
Dit is de link http://www.okdag.nl/ladder Veel leesplezier ik hoop dat je er iets aan hebt.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
gewoon iets doen/zeggen wat een goede vriend/broer noooooit zou doen zeggen..
of zeg gewoon tegen het meisje dat je niet gelooft in vriendschappen tussen meisjes en jongens en dat de jongen altijd meer wil. ga je daarna als een vriend tegen haar gedragen en dan moet het lichtje wel gaan branden...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Je kan toch aardig zijn maar ook flirten? Ik vind het juist heerlijk als iemand betrouwbaar en vriendelijk overkomt (en het natuurlijk ook ěs
![]()
|
Op mijn werk zag ik een collega een zakje gedroogde rozijntjes op haar bureau leggen om naast haar overgezonde lunch te eten. Volgens mij zei ze er ook nog iets liefkozends over. Binnen het daaropvolgende halfuur had ze er meteen al drie pesterige grappen van me over om haar oren gekregen. Ik denk dat dat het soort klootzakkerigheid is wat hier bedoeld wordt.
![]() Verder alle mogelijke dingen die jullie samen doen subtiel opvatten als een 'date', erg flauw, maar een mooie en ongevaarlijke flirt.
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe bescherm ik mijn broertje tegen mijn moeder? Sneeuwwitje | 23 | 11-12-2010 18:18 | |
Liefde & Relatie |
van vriendin naar verder KingKong | 19 | 18-03-2009 23:36 | |
Liefde & Relatie |
Bang mn broertje kwijt te raken aan ADHD Verwijderd | 21 | 30-06-2004 17:27 | |
Liefde & Relatie |
Waarom hebben sommige mensen nou noooit vriendjes of vriendinnetjes..? juliettebinoche | 126 | 17-05-2003 10:32 | |
Liefde & Relatie |
Grens liefde - vriendschap Blitzkrieg Bop | 13 | 12-05-2003 14:34 | |
Liefde & Relatie |
Langste relatie Verwijderd | 144 | 14-04-2003 07:31 |