Advertentie | |
|
![]() |
|
Het is mogelijk om partities te verkleinen en te vergroten, maar dit moet wel buiten windows gebeuren.
Hiervoor heb kan je de wel bekende partition magic gebruiken, maar als prima gratis en legale alternatief gparted gaan. (zorg ervoor dat je eerst je beide schijven defragmanteerd en backups maakt van belangrijke documenten) Als ik jou was, zou ik eerst rotzooi verwijderen (met bijvoorbeeld ccleaner - slim) en alle oude applicaties verwijderen en/of ergens anders installeren. Daarnaast zijn kan je vele dingen zo instellen dat ze een andere partitie/schijf zetten, bijvoorbeeld de pagefile of mijn documenten, enz.
Laatst gewijzigd op 15-09-2008 om 11:37. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Veel gebruikte schijfruimte wat ik niet kan vinden Phie. | 7 | 12-07-2008 18:02 | |
Software & Hardware |
Goedkope webhosting gezocht Spammie | 9 | 12-07-2007 11:10 | |
Software & Hardware |
Computer/harde schijf doet vreemd Metal | 14 | 19-04-2006 14:52 | |
Software & Hardware |
[windows] uninstallers claimen meer ipv minder schijfruimte John Sickbock | 4 | 07-03-2004 09:37 | |
Software & Hardware |
er is onvoldoende geheugen of schijfruimte. Het gewenste lettertype kan niet.... koekiemonstertje | 3 | 04-01-2004 13:33 |