Advertentie | |
|
![]() |
|
Nog altijd niks. De pagina blijft tot in de eeuwigheid laden, en Netscape is nog alleen maar af te sluiten via de taskmanager...
Als ik de tabel achter // zet doet de div het prima, als ik de div achter // zet doet de tabel het prima- als ik een andere div en een andere tabel van 1 bij 1 cel maak met alleen maar "hoi piet" (ik wist niks beters) erin doen ze het alletwee. Dus er zal wel ergens een bugje in mijn code zitten dan? |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb het getest met Opera 6.04, IE 6, Mozilla 1.0 en NN4.51, en ze doen het perfect.
Alleen NN4 heeft problemen met de plaatjes. Ik heb er even een style-sheet toegevoegd om het een en andere te verduidelijken. Klik De plaatjes kunnen natuurlijk niet geladen worden, dus heb ik bij elk plaatje even het verplichtte ALT-attribuut toegevoegd. Waar je 'nee' ziet, hoort het plaatje te komen. [edit] Hij doet het nu niet meer in NN?? ![]() [/edit] Laatst gewijzigd op 29-07-2002 om 17:02. |
![]() |
|
Hee Eddie,
bedankt voor de vlugge respons in ieder geval, super helpdesk! ![]() Als ik de link aanklik vanuit Netscape (Netscape Navigator 4.08) dan krijg ik het zelfde effect als op mijn computer: hij blijft eeuwig laden. Als ik de link save en vanaf mijn harddiskje run, dan crasht Netscape... Ik zie dus in Netscape sowieso geen pagina verschijnen. In IE werkt het wel (bijna vanzelfsprekend), maar daar werkt dan ook zo'n beetje alles wat op HTML lijkt, zelfs mijn gammele code. Ik vind het in ieder geval erg, erg raar. Het ziet ernaar uit dat ik Netscape gebruikers maar teleur moet stellen... (Ik draai Windows 2000, misschien heeft dat er nog wat mee te maken... Misschien ook niet.) |
![]() |
|
|