haha

ik heb het meestal niet meteen door, meestal gebeurt er iets onrealistisch waar ik dan blijkbaar even bij kan stilstaan.
Ik heb ook al eens een geval gehad dat ik echt zat te twijfelen of ik aan het dromen was, heb toen maar gegokt dat het geen droom was, spijtig genoeg was het dat wel.
ik probeer meestal onrealistische dingen te zoeken, of dingen die gewoon niet kloppen.... meestal lukt het me wel zoiets te vinden en vanaf dan heb ik het in de hand.
bijvoorbeeld - ik was eens een sigaret aan het roken IN huis bij me thuis, wat ik normaal nooit doe (ik rook altijd buiten!!! altijd), en ik voelde het niet wanneer ik inhaleerde ( bewijs 2 ), ik kon zo hard trekken als ik wou, toen wist ik dat ik aan het dromen was!
wat ik soms wel nog moeilijk vind is transportmiddelen te vinden... als ik dan eenmaal door heb dat ik aan het dromen ben kan ik soms niet vinden wat ik zoek. of als ik ergens heen wil gaan duurt het echt keilang en word ik uiteindelijk gewoon wakker . Wat kut is
OOk merk ik dat ik alleen maar een 'lucide' droom kan krijgen wanneer ik smorgens wakker geworden ben en in me bed blijf liggen, en terug in slaap val