Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Met mijn ex nu zou ik ook écht pissig worden (maar vervolgens trouwens niks dóen, ik zou het 'r niet verbieden en ik zou ook niet het contact met haar verbreken ofzo, hoewel het misschien wel kut zou worden om met haar te praten) en duidelijk maken dat ze mij er echt pijn mee doet. Maar ik zou an sich niet boos op haar zijn omdat ze het dóet, het boos worden is gewoon een gekwetste en defensieve reactie. |
![]() |
|
Als het echt een tijd geleden is en ik zou er echt voor de volle 100% overheen zijn zou ik er ook geen problemen mee hebben, natuurlijk niet. Maar als ik er nog steeds moeite mee heb, zou ik het echt niet op prijs stellen. Ze moeten dan natuurlijk maar doen wat ze willen, maar wat mij betreft zou die vriendschap dan over zijn.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Het is ook irrationeel, dat zeg ook niet dat het anders is. Maar naast dat ik weet hoe ik er zelf aan toe ben als het uit gaat, heb ik al vaak van kortbij gezien hoe het mensen vergaat die doen alsof het hun niets scheelt. Die vriendschappen liepen na verloop van tijd toch naar de knoppen. En daarnaast is het ook een vorm van zelfbescherming om zo'n vriendschap dan te verbreken.
||
Citaat:
|
Marieke vindt het niet erg als jij en haar ex iets met elkaar krijgen? Zo nee, mooi.
Over het leeftijdsverschil, dat moet je voor jezelf bepalen. Als jij je daar niet prettig bij voelt, moet je daar ook eerlijk over zijn of er niet aan beginnen. Maar waarschijnlijk zit je meer met de eventuele reacties die je gaat krijgen? Als jullie zelf niet te zwaar tillen aan die twee jaar, zal het wel meevallen. |
![]() |
|
Leeftijdsverschil is pas een probleem als jij of hij het een probleem vindt of wanneer het maatschappelijk gezien echt niet kan (en zelfs daar zijn uitzonderingen op te bedenken waar het wel goed gaat).
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Telesaaipping #1662 Martiño | 500 | 05-06-2012 16:07 | |
Algemene schoolzaken |
profielkeuze dilemma hometownheroine | 4 | 31-12-2009 10:28 | |
Psychologie |
Het grote LJH-Topic # 142 Verwijderd | 500 | 20-02-2009 17:24 | |
Studeren |
HELP!!! ik weet niet wat ik moet gaan studeren Verwijderd | 26 | 10-11-2007 17:14 | |
Liefde & Relatie |
Voor 3 maanden naar buitenland... Mrij | 31 | 10-09-2004 13:14 | |
Liefde & Relatie |
please kan iemand me helpen ik kan wel janken wat moet ik doen:( **~yvie~** | 36 | 06-11-2002 07:44 |