Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2008, 15:09
Stalker
Stalker is offline
Zijn er al meer mensen dit aan het spelen?

Ik vind het leuk maar ik zit nu al eer vast, een bepaalde deur gaat niet open!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2008, 15:20
Verwijderd
Ik heb hem gedownload, ik afwachting tot de winkel waar ik hem kocht hem op de post doet. Prachtig spel, net als zijn voorganger. Even buggy en unforgiving (eerste drie keer snapte ik niet waarom ik dood ging), maar geweldig om te spelen. Wat betreft die deur; geen idee. Ik hoor andere mensen die ook een probleem met een deur bij ene Sidorovich hadden, en zij hebben dat opgelost met handgranaten gooien, zodat die deur open knalde, maar dat klinkt niet echt als de manier.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2008, 17:03
Stalker
Stalker is offline
Openblazen lukt niet want ik kan geen wapens trekken in die kelder, en via de muur laten afketsen werkt ook niet
Met citaat reageren
Oud 21-09-2008, 17:51
Stalker
Stalker is offline
De Guide in de Swaps bij de Southern Farmstead moet je naar Cordon leiden, dan wordt het script voor de deur getriggerd.
Het probleem is alleen dat die Guide wel kan vragen om je erheen te brengen mar dan gebeurt er dus niks

Edit: De oplossing; opnieuw doen en het werkt (kost je een uurtje)

Laatst gewijzigd op 21-09-2008 om 19:28.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2008, 09:44
Verwijderd
Ik denk dat ik hem maar eens weer ga installeren, vond hem toen wel mooi, maar te buggig en liep niet lekker. Kijken hoe het nu gaat
Met citaat reageren
Oud 25-09-2008, 21:19
Verwijderd
Ik ben nu ook tegen een dikke bug aangelopen.
Spoiler

Enfin, ik heb zonet een nieuwe videokaart aangeschaft en geïnstalleerd en nu kan ik Stalker opeens op de maximale instellingen spelen en draait alles nog steeds vloeiend. Mijn ogen hebben constant enorme erecties, zo mooi is het! Geen ramp dus om even overnieuw te beginnen.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2008, 09:53
Stalker
Stalker is offline
Ik ben echt al tegen 10 van dit soort script bugs aangelopen ondertussen
Volg het spel zoals je denkt dat het spel bedoeld is, ga geen omwegen verzinnen dan gaat het fout (terwijl dat juist het leuke is )
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 17:09
Perception
Perception is offline
Weer leuk kwa sfeer.
Plus het upgraden van je guns is natuurlijk leuk, dan hecht je nog wat waarde aan dat ding i.p.v. hem elke keer maar te verwisselen met een zelfde die in betere staat is.

Het viel me wel tegen dat je bijna gelijk weer op het stuk komt van het vorige deel, dat hoef ik niet zo nodig nog een keer te zien.
Oud 30-09-2008, 14:15
Verwijderd
Van het weekeinde opnieuw begonnen, om voorbij een bugscript te komen. Om vriendin niet te storen speelde ik een poos met een koptelefoon op. Dan merk je dat het geluid best veel bijdraagt. 's Nachts, in het stikdonker, door een radioactief moeras lopen, te zwaar bepakt waardoor je niet kan rennen, te bang om je zaklamp te gebruiken en constant jankende monsters op de achtergrond en ritselend riet om je heen. Brrr!

Overigens hoorde ik dat er morgen weer een patch uitkomt. Hoopt dat mijn savegames compatible zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten