Ik ben het eens met Mucky, ik zou echt niet je studie hier nu voor opgeven. Het is lastig om een jaar of wat een relatie op afstand te hebben, maar zéker niet onmogelijk. Een vriendin van mij uit Amerika kreeg toen ze bij Qimm en mij op bezoek was een relatie met een kennis van ons (ook van haar, via het internet), en zij hebben tenminste twee jaar en ik denk bijna drie jaar een langeafstandsrelatie gehad, zij ging elke zomer bijv. hierheen en hij kwam elke kerst daar, zoiets. En ondertussen zijn ze wel mooi gelukkig getrouwd.
En, tja, het kán misgaan, ook als je daar naartoe gaat, en dan heb je inderdaad wel mooi je studie er voor opgegeven. Kun je lekker de rest van je leven een kutbaantje hebben, da's toch ook niets. Ik zou gewoon zorgen dat je elkaar zo vaak mogelijk ziet en even die jaartjes uitzingen. Die allesoverheersende fase waarin je aan niets anders kunt denken, gaat wel over (sowieso zal dat moeten, ookal zat je wel in Canada, dan moet je alsnog werken of studeren en je daarop concentreren

). Komt wel goed