Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik woon nu net een paar weken in Leuven, en het is klein ja.. voordeel is dat gewoon alles met de fiets te bereiken is, en zelfs ook te lopen. Ik merk dat omgang met internationale studenten wel erg leuk is, want standaard zijn vrijwel alle belgen in het weekend weg, maar echt een superstad is dit niet nee.. Ik heb het wel naar mn zin, maar ik vind het altijd wel leuk een vreemde plek te ontdekken zeg maar.. Maar als je Leiden al te klein vindt, kan ik je Leuven zeker afraden.
Oh even ter aanvulling, Leuven is vlaams ja, kan het niet zijn dat je Louvain-la-neuve bedoelt? daar zit ook een universiteit en dat zit in het wallonische gedeelte. Beetje de Franse variant van Leuven dus http://www.uclouvain.be/ |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Nou iig bedankt dat je me daar op gewezen hebt! Het is namelijk nogal een lastminute beslissing, ik geloof dat ik het maandag toch wel moet weten. Dit aangezien ik eigenlijk gewoon verwachtte dat ik wel naar mijn eerste of tweede keus kon gaan, maar helaas dus niet. Nou, ik moet er nog maar even over nadenken, maar ik denk dat dit toch wel betekent dat ik gewoon lekker hier in Uppsala blijf...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Studeren in Leuven. Candyluv95 | 4 | 17-05-2016 08:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
enquête KU Leuven ivm gezondheid dane_vdb | 2 | 26-03-2016 10:39 | |
Studeren |