Advertentie | |
|
![]() |
|
In theorie is de kans dat je zelf in de criminaliteit komt groter ja, maar of dat ook daadwerkelijk gebeurd ligt echt aan jezelf. Vragen die daarbij komen kijken zijn in hoeverre beinvloedt je moeder je en hoe zit het met de rest van je omgeving (vrienden etc) wat betreft criminaliteit. Maar je moet je wel realiseren dat je niet bij voorbaat al crimineel bent. Je moeder heeft haar keuzes gemaakt, maar jij hebt zelf het recht je eigen keuzes te maken, dus hopelijk maak je de goede keuzes
![]()
|||
Citaat:
Denk dat je het vertrouwen kwijt ben Citaat:
|
Hoi Barafranca.
Je verhaal is natuurlijk nogal beknopt en ik vind het moeilijk er iets over te zeggen. het klopt dat kinderen/jongeren makkelijker ook het criminele pad opgaan als zij dit voorbeeld hebben gehad. Maar zelf heb jij hier ook invloed op. Het is niet dat dat je dan zomaar overkomt en dat je er zelf niets aan kunt doen. Zijn er nu al dingen gebeurd door jou die niet door de beugel kunnen dan? Ik kan me goed indenken dat je vertrouwen in mensen op deze manier kwijt raakt. Dit is niet onherstelbaar, maar je hebt, denk ik, wel tijd nodig om ervaring op te doen met mensen die jouw vertrouwen niet schaden...
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Boeddhisme HybridTheory | 195 | 01-06-2008 13:55 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Een wereld van verdriet. (voorlopige titel) Aardbei-meisje | 9 | 17-02-2005 15:57 | |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
De beoordeling/het profiel van Jezus Christus Verwijderd | 11 | 05-05-2002 18:28 | |
ARTistiek |
Raar verhaal (ik verveelde me) deel 1 Internationalist | 0 | 09-12-2001 15:51 |