Ik twijfelde even of ik het hier moest plaatsen, maar misschien heeft iemand tips om er mee om te gaan.
Ik heb bijna 2 maanden medicijnen geslikt, hiervan ben ik best wat aangekomen. Dit stond ook bij de bijwerkingen en daarom heb ik minder gegeten (wel gezond/gevarieerd, niet goed genoeg misschien?), maar toch zijn de kilo's er bij gekomen. Daarom heb ik met mijn huisarts overlegd en heb ik nu een ander soort medicijn.
Hier ben ik net een paar dagen mee begonnen, dus hopelijk zijn de bijwerkingen nu minder.
Maar de kilo's zitten erbij en gaan er niet af ookal ben ik gestopt met de medicijnen..
Misschien zijn er mensen die dit ook hebben gehad?
Verder wil ik dus graag afvallen, ik zit mezelf nu echt in de weg en voel me niet fijn. Ik vrees dus dat ik moet gaan sporten, maar ik kan totaal niet kiezen wat ik moet gaan doen. Zo'n 2 jaar geleden deed ik aan hardlopen en liep ik 8 km in 3kwartier, mja dit was in de zomer en nu wordt het zo koud en gauw donker. Of heb ik een schop onder m'n kont nodig en moet ik gewoon gaan? Misschien weet iemand een test om een sport te kiezen, of heeft iemand tips?
Alvast bedankt

.