![]() |
|
![]() |
Tja, ik mocht een 2 halen voor mijn duits(1), en in woordjes leren ben ik niet zo goed.
Nou heeft mijn school dit jaar (6vwo) verzonnen dat ook woordjesoverhoringen in het schoolexamen gaan meetellen, nl. in vorm van het G-cijfer. Inmiddels heb ik na gevraagd bij decaan & conrector of dit volgens de regels is, volgens beide is dit inderdaad volgens de regels. Ik werd wel uitgescholden door de conrector voor 'asociale droplul' en hij vertelde mij dat ik vooral niet verder de regels moest uitzoeken. Dit versterkt natuurlijk mijn vermoeden dat de school zich inderdaad niet aan de regels houdt. Iemand een flauw idee of dit daarwerkelijk mag? Ik heb het volgende opgezocht, het Examenprogramma bijlage 19 moderne vreemde talen. Dit is een officieel document wat de inhoud van het examen weergeeft voor o.a. frans en duits. Volgens mij blijkt hier wel uit dat woordjes toch echt niet het niveau van een vwo schoolexamen weerspiegelen, maar echt zeker ben ik niet. http://www.eindexamen.nl/9336000/1/j...f=/bestand.doc oh ja, volgens mijn school gaat het om nieuwe regels die dit jaar zijn ingegaan. Ik kan hier niks over vinden, oude tweede fase gaat volgens de oude regels, dat is het enige dat ik kan vinden. Een lang verhaal, maar iemand het antwoord of dit idd mag? Het benadeeld mij nl. enorm! |
Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Schoolexamen slecht gemaakt Nienna* | 22 | 28-05-2007 19:00 | |