Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vond Nederland gisteren trouwens wel aardig spelen. Babel vond ik echt uitstekend, Huntelaar had er wel 1 meer mogen maken maar hij scoort toch wel weer. Kuijt vond ik minder, als vleugelspits moet je naar mijn mening wel een individuele actie hebben, nou is hij dat niet echt in dit systeem maar tegen een tegenstander zoals IJsland die massaal voor het doel gaan liggen heb je juist de individuele actie nodig om voorbij de tegenstander te komen.
|
Ik had het wel leuk gevonden als Vorm of Velthuizen mocht spelen.
Net of je vd Sar nodig had en hebt tegen IJsland en Noorwegen :')
|
Noorwegen - Nederland was niet om aan te zien, daarom België - Spanje gaan kijken en dat was een goede keus. Begin echt enthousiast te raken over onze zuiderburen! Staat echt een mooi jong team dat aanvallend durft te spelen, wat me overigens totaaal verbaast aangezien ze met Vanderijcken de meest defensieve coach hebben die ik ooit mee heb gemaakt. Maar kregen totaal onverdiend in de slotfase nog een doelpunt tegen, nadat een zuiver doelpunt voor ze was afgekeurd. Krijgen het nog lastig in de poule maar hoop echt dat ze het halen
![]() Helemaal als je het vergelijkt met poules als 1. Polen 7 2. Slovenië 7 3. Slowakije 6 4. Tsjechië 1 5. Northern Ireland 1 en 1. Griekenland 9 2. Israël 7 3. Zwitserland 4 4. Latvia 3 5. Luxembourg 3 Die Tjechen ;(
|
Tsjechië heeft 4 punten.
Nederland heeft geen stap te veel gedaan en toch gewonnen. De eerste helft was slecht, maar de 2e helft was leuk om te zien. België heb ik ook gezien, echt jammer dat ze niet hebben gewonnen want ze speelden echt goed. Hugo Borst zal zich daar weer populair hebben gemaakt ![]()
|
Zoals het er nu naar uitziet gaan een paar grote laden het heel lastig krijgen om 1e of 2e te worden in de poule.
Een overzicht van de standen in de poules, tussen haakjes de ingeschaalde positie: Groep 1: Denemarken (3) 3-7 Hongarije (4) 4-7 Portugal (1) 4-5 Albanië (5) 4-5 Zweden (2) 3-5 Malta (6) 4-0 Groep 2: Griekenland (1) 4-9 Israël (2) 4-8 Zwitserland (3) 4-7 Letland (5) 4-4 Luxemburg (6) 4-4 Moldavië (4) 4-1 Groep 3: Slowakije (4) 4-9 Polen (2) 4-7 Slovenië (5)4-7 Noord-Ierland (3) 4-4 Tsjechië (1) 3-4 San Marino (6) 3-0 Groep 4: Duitsand (1) 4-10 Rusland (2) 3-6 Wales (3) 4-6 Finland (4) 3-4 Azerbeidzjan (5) 3-1 Lichtenstein (6) 3-1 Groep 5: Spanje (1) 4-12 Turkijke (2) 4-8 België (3) 4-7 Bosnië-Herzegovina (4)4-6 Estland (6) 4-1 Armenië (5) 4-0 Groep 6: Engeland (2) 4-12 Kroatië (1) 4-7 Oekraïne (3) 3-7 Wit-Rusland (4)3-3 Kazachstan (5) 4-3 Andorra (6) 4-0 Groep 7: Servië (3) 4-9 Litouwen (4) 4-9 Frankrijk (1) 3-4 Oostenrijk (5) 4-4 Roemenië (2) 3-4 Faeröer (6) 4-1 Groep 8: Italië (1) 4-10 Ierland (3) 3-7 Bulgarije (2) 3-3 Montenegro (6) 3-2 Georgië (5) 4-2 Cyprus (4) 3-1 Groep 9: Nederland (1) 3-9 Schotland (2) 3-4 IJsland (5) 4-4 Macedonië (4) 3-3 Noorwegen (3) 3-2
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Loting WK voetbal 2010 PV | 21 | 04-12-2007 15:26 |