Citaat:
Het is tegenwoordig 'hip' om daar naar te vragen, maar in principe betekent het dat je sowieso van 9-5 bezig bent en dat je geen bezwaar hebt om regelmatig tot 8 uur over te werken.
|
Nee, want
teh showbizznizz is iets dat 24/7 doorgaat, dus er is op ieder moment van de dag en op ieder moment van de nacht wel iets wat gedaan moet worden. Waarbij je soms inderdaad belachelijk lang moet overwerken of 's nachts door de regen moet banjeren om iets te regelen, maar dat lijkt me allemaal wel chill. En als ik niet de praktische kant op ga dan moet ik lekker autistisch op een stoffig kantoortje zitten en onderzoek doen naar iets boeiends, waarbij werktijden ook nauwelijks van belang zijn. Hoera
Sowieso is overwerken en veel te lang achter elkaar bezig zijn wel leuk volgens mij. Als je iets doet wat je interessant vindt, dan, maar voor minder doe ik het niet, dus yes.
Citaat:
in principe bereik je hetzelfde effect na 10 uur slaap, maar goed 
|
Na 10 uur slaap is het een stuk moeilijker dan na 20 uur slaap.
Citaat:
Dat zeggen ze bij ons ook wel eens, maar dat betekent vaak niet meer dan bereid te zijn om even je werk af te maken en dat duurt dan hooguit tot 6 of als het wel heel erg druk is 7 uur
Ben wel benieuwd wat je dan studeert 
|
Media & Cultuur, met eventueel daarna nog een praktische(re) mediaopleiding erachteraan.