Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en idd verder ook wat jij zegt |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou daar ook geen genoegen mee nemen hoor, ik snap dat wel van haar kant. (ik snap jouw kant ook wel, maar kennelijk zijn jullie daardoor ongeschikt voor elkaar)
|
Jullie kunnen toch ook sámen iets gaan doen? Samen iets ondernemen of iets dergelijks. Iets als dansles ofzo, of een cursus die jullie allebei leuk vinden. Dan heeft zij haar zin omdat jullie dan meer samen zijn, heb jij je zin omdat je dan meer met haar kunt doen zonder op de bank te hoeven zitten.
|
Kan je haar niet betrekken in je hobby's? Kan je haar niet dingen leren over jou brommer? Misschien gaat ze dat dan wel leuk vinden. Wat ik bedoel is, vind iets dat jullie samen leuk vinden. Desnoods gaat zij een boek zitten lezen in dezelfde ruimte waar jij met je brommer bezig bent. Kan je toch nog "small talk" tussendoor hebben.
|
![]() |
|
Misschien is het wel zo handig om in dit topic een eerlijke indicatie te geven van hoeveel tijd je in een week met haar doorbrengt en hoeveel tijd je in zo'n zelfde week tijd aan je hobby's besteed..en ja, ik vind het niet meer dan normaal dat je minimaal 1 dag echt sámen iets doet wat jullie beiden leuk vinden. Maar dat is ook maar mijn mening.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic # 154 Verwijderd | 495 | 10-04-2010 09:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Vuurverleden Verwijderd | 0 | 11-06-2006 10:45 | |
Verhalen & Gedichten |