Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, of je kan bij het James Boswell instituut wat vakken doen. Ik weet alleen niet hoe het zit met de geldigheid. Maar die certificaten zijn wel geldig voor opleidingen aan de UU dacht ik, alleen hoe het dan met loten zit weet ik niet.
Een andere optie is een jaar lang blokken voor die examens op VAVO en het jaar erop die certificaten halen denk ik. Edit: Ze noemen het 7vwo: http://www.jbi.uu.nl//index.php?opti...sk=view&id=114 |
![]() |
|
Dit klinkt misschien vervelend, maar reken maar op iets langer dan een half jaar. Een vriendin van me heeft in dezelfde situatie gezeten. Die heeft een VWO diploma gehaald met het profiel C&M. Uiteindelijk wilde ze geneeskunde doen en moest dus N&G vakken behalen. Hiervoor heeft ze eerst één jaar N&G vakken op havo-niveau gevolgd en het jaar er op N&G vakken op vwo niveau. Dit omdat ze vanaf de 3e klas geen bèta-vakken meer had gevolgd. Als ze gelijk op VWO niveau was begonnen met die vakken had er dus een gat tussen gezeten, waardoor ze het niet meer kon volgen.
Deze vakken heeft ze trouwens gevolgd op volwassenonderwijs, op een regionaal onderwijs centrum (roc) in de buurt van haar woonplaats. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat ik die drie jaar in een korte tijd wel weer onder de knie krijg. Erg goed in plannen ben ik niet, hier zal ik dan zeker wel wat aan doen. (elke dag leren) Maar tot nu toe heb ik geen problemen met school, zelfs niet als ik pas met de stof begin op de dag voor het proefwerk. (slechte gewoonte ik weet het ![]() Dus dat betekent dat ik eigenlijk de stof van een heel jaar wel een paar weken kan doen als ik zoveel uur per dag leer. Eigenlijk doe ik tot nu toe op school heel weinig. (vwo5) ![]() Ik zie naar school gaan meer als verspilde tijd, maar ja dat is mijn mening. Ik vraag me af of dit op de universiteit anders is... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Van HAVO5 E&M naar VWO N&G mogelijk? Mikeyyzz | 11 | 26-02-2013 16:53 | |