Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zoals gezegd, lang leve Google
![]() http://ati.amd.com/products/radeonx300/specs.html Hij spreekt echter alleen van Pixel Shader, niet 2.0. Heb je al geprobeerd de nieuwste drivers te instaleren? http://ati.amd.com/support/driver.html Via de command Dxdiag kun je ook checken of je videokaart genoeg Ram heeft. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Misschien vinden jullie hier meer antwoorden:
http://forums.electronicarts.co.uk/s...-crashing.html Mogelijkerwijs nog een optie: http://forums.electronicarts.co.uk/s...p-problem.html |
![]() |
|
Verwijderd
|
Graag gedaan
![]() Een handig tip dus voor een volgende keer als een game het om onverklaarbare reden niet doet; op het forum van de officiële site kijken of er meer zijn die het probleem hebben en of er wellicht oplossingen waren. ![]() Zo herinner ik me nog eens dat de Half-Life 2 dvd niet goed installeerde als ik niet ook CS: Source er op zetten ![]() Had uiteindelijk hun forum nodig om er achter te komen. |
![]() |
|
Ik heb hem opnieuw geprobeerd te downloaden en dat lukt ook niet.
De gene die ik wel helemaal binnen had geeft imo een wat rare foutmelding: http://mies.scholieren.com/users/ieke/spore.jpg Waarbij ik geen idee heb wat er mis is. Zie op het forum daar ook niet echt wat staan wat zou kunnen helpen.
|
Google levert het volgende resultaat:
Het is niet volledig gedownload/geïnstalleerd. Hoe ben je eraan gekomen? edit Zie het nu hierboven staan... Ik stel voor het opnieuw te downloaden. Dus EA download manager en Spore verwijderen, EA download manager opnieuw installeren en opnieuw proberen.
|
Bedankt!
Ik heb gewoon hier op downloaden geklikt. Het was maar 1 keer gelukt om het helemaal binnen te krijgen (dacht ik, maar niet dus) van de heel veel keer dat ik het geprobeerd heb. Op een moment geeft hij dan een foutmelding dat de verbinding met de server verbroken is oid. Moet ik dan eerst wat anders downloaden?
|
Ik zie nu dat jij natuurlijk geen EA Download manager hebt gebruikt omdat je de 25% demo hebt gedownload. (Ik heb de volledige versie gekocht, nadat ik de 25% demo niet genoeg vond)
Het principe blijft hetzelfde, behalve het stuk van de download manager. Opnieuw downloaden en weer proberen. Dan heeft hij blijkbaar niet het gehele bestand opgehaald.
|
Dat scheelt wel ja
![]() Ik twijfel nog over de versie. Pc is denk ik het fijnste, maar ik twijfel of hij het echt goed aan kan (daar ben ik nog niet helemaal uit, maar laptops zijn sowieso snel minder geschikt) en zo niet dan ga ik denk ik maar voor de DS versie. (Maar dan werkt het onlinedeel aanzienlijk minder omdat het bij mij problemen blijft geven met dat netwerkje)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik, sinds vandaag. Heb de cel en wezensfase uitgespeeld. Net begonnen met de stamfase maar ik krijg de besturing daarvan niet goed onder de knie.
Ik vind het wel heel erg leuk, ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb hem vanavond ook even gespeeld. Als carnivoor viel het me niet mee... Typische sim-problemen: als je snel genoeg bent, ben je te slap; als je sterk genoeg bent, ben je te langzaam, als je snel en sterk genoeg bent, ben je weer te lelijk. Het is altijd wat.
Nu ben ik opnieuw begonnen als lief en knuffelbaar herbivoortje en nu ga ik dus met iedereen zingen, dansen en vrienden maken. Bevalt me veel beter en het speelt ook veel lekkerder. Ik loop nu al met een bieke posse van vier verschillende creatures te dansen en iedereen is deeply impressed door onze kunsten. ![]() |
![]() |
|
Ik ben ook maar begonnen als herbivoor en dat gaat idd vrij goed. Hoewel het tempo op een manier toch vrij hoog blijft, je hebt (te) weinig DNA en de beesten om je heen worden al wel beter, dus ze zijn moeilijker te imponeren. Zeker als je een keer dood gegaan bent en dan geen teamleden meer hebt is het soms best lastig. Ik vind dat je maar relatief weinig DNA nodig hebt om weer een stapje hoger te komen (slimmer dan wel groter afhankelijk van de fase) Imo was het leuker als daar iets meer DNA tussen zat, zodat je ook meer units aan je beestje kan geven.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic #134! Verwijderd | 497 | 08-09-2008 07:58 | |
De Kantine |
Saaitje Paddington #340 Cherry Springs | 500 | 07-09-2008 20:50 | |
Games |
Naar welke game kijk jij uit/welke game wil je nog hebben? freakinaround | 24 | 20-06-2008 21:50 |