Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Stap gewoon eens een keertje op hem af en ga een praatje met hem maken, aan zijn reactie is dan wss wel af te lezen of die je nog steeds irritant vind of niet. Zo ja, lekker vergeten en kijken of d'r iemand je pad kruist die jou wel mag. En mocht hij een ander meisje krijgen, dan kom je daar vast wel overheen
![]()
||
Citaat:
Ze kan hem ook mee vragen naar de mac, maar da swel weer heel erg vind ik...
||
Verwijderd
|
Citaat:
- "Neuh." "Oh gelukkig, zullen we dan samen naar de Burger King gaan?" + glimlach OF "Hee, vind jij de Mac lekker?" - "Jaaaa, echwel!" "Ik niet, dus zullen we samen naar de Burger King gaan?" + glimlach Succes! Oh, en wat heb je trouwens gedaan dat hij je zo irritant vindt? Laatst gewijzigd op 20-02-2008 om 22:58. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
minimaal 3 keer per dag vragen of hij met je wil maar het niet echt durven vragen, dus dat het bijvoorbeeld op msn zo gaat: Meisje: wil je met mij? Jongen: ? Meisje: Grapje ![]() ze gaat dat dan bij zo'n fantastische jongen als dat ik ben. EDIT: om de manier waarop je typt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Tsja, je moet er inderdaad achter zien te komen of hij jou ziet zoals jij hem ziet.
maar als hij al aangeeft dat jij je irritant vindt is dat niet heel positief natuurlijk. Misschien kun je eerst eens in een groepje uitgaan (naar de bios of de stad in) waarbij je wat vrienden van hem (en hem) uitnodigd en wat vrienden van jou. Gewoon om elkaar een beetje beter te leren kennen en om er natuurlijk achter te komen hoe hij verder over jou denkt. Misschien kun je het ook eens aan een goede vriend van hem vragen. Als hij jou leuk vindt weet die vriend het misschien ook wel..
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Hoe ken je de jongen in kwestie? Wat hebben jullie samen meegemaakt dat je hart is gestolen? Praten jullie regelmatig met elkaar of eigenlijk praktisch nooit?
En als je heel eerlijk tegen jezelf bent, ken je hem goed en past hij ook echt goed bij je? Ik ben namelijk op mijn 12e verliefd geweest op een skater, terwijl ik zelf nog een heel braaf moederskindje was. Hij vond me een leuke meid, maar meer ook echt niet. En ik had toen heel goed nagedacht of we wel bij elkaar zouden passen. En dat antwoord was nee. Heel eerlijk. En daardoor kon accepteren dat het nooit wat zou worden. Dit betekent natuurlijk niet dat het tussen jullie niets kan worden, maar je moet hem natuurlijk eerst goed leren kennen. Dan weet je pas echt wie hij is en hoe leuk je hem wel niet vindt. succes ![]() |
![]() |
|
Heey Nathalie,
Het lijkt me best moeilijk om al zo lang verliefd op iemand te zijn en maar niet duidelijk te krijgen wat hij nu eigenlijk van jou vind. Met de vraag die je stelde: "vind je me irri" legde je hem eigenlijk de woorden in de mond. Hij kan 'ja' hebben gezegd omdat hij het meende, maar ook als grapje, omdat hij het juist toaal niet meende, of omdat hij er gewoon niet met zijn gedachten bij was. Bovendien schrijf je dat dat al een tijd geleden was, dus daar heb je gewoon helemaal niets aan! Wat dat betreft had je beter kunnen vragen wat hij van je vond, maar dat is wel wat lastiger natuurlijk. Misschien is het inderdaad een idee om met hem en nog wat anderen iets af te spreken na schooltijd, zodat je hem op een relaxte manier beter leert kennen... en hij jou! ga daarbij jezelf alsjeblieft niet anders (leuker?) voordoen dan je bent want hij ziet dan niet wie jij echt bent en áls het al werkt (dat hij dan wel op je valt) valt hij nog niet op de persoon wie je echt bent en is jullie verliefheid nergens op gebasseerd eigenlijk . Een andere optie is om hem over twee maandjes uit te nodigen op je verjaardag? Daar ben je ook vaker met een grotere groep mensen en het feit of hij wel of niet komt zegt ook al wat... Bovendien, als hij op je verjaardag is, is het logisch dat je een beetje met hem aan de praat raakt en elkaar beter leert kennen... xxx Fantome
||
Citaat:
edit: met 'je' bedoel ik niet jou persoonlijk btw. ![]()
|
Ik ben geen vrouw, maar toen ik 13 was gaf ik meisjes heel veel complimentjes enzo en ging daarna bij andere meisjes lopen sletten om ze jaloers te maken.. Als hij dan iets voor je zou voelen zou hij naar je toe moeten stappen en met je praten ofzo
![]() Maar als je dr dan mee bent ga je zijn handje wel durven vasthouden? Al 2 jaar verliefd en nog steeds niets gezegd.. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Jan159 | 9 | 16-05-2013 22:05 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? Verwijderd | 12 | 08-02-2005 07:56 | |
Liefde & Relatie |
Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft Bi_Anoniem | 11 | 13-12-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen? proof of life | 30 | 06-08-2004 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Psychologie |
Help. ik zit klem. wat moet ik doen? Snow White | 10 | 20-10-2002 12:44 |