Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2008, 02:11
Artemist
Artemist is offline
Iemand nog do/don'ts bij sollicitatiegesprek + groepsinterview?
Wat voor 'cases' mag ik verwachten en wat moet ik vooral wél antwoorden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-11-2008, 13:56
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Je moet in ieder geval de klant begrijpen, meeleven met de klant tot op een bepaald punt; wanneer je iets niet kan voor een klant moet je dat duidelijk maken aan de klant.
Behandel de klant zoals je zelf wilt worden behandeld.
Je zult wanneer je een case krijgt waarschijnlijk een boze klant te woord moeten staan. Zorg dat je de klant gerust stelt en kijk wat je voor hem kan doen...
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2008, 17:54
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Inderdaad wat KiMZz zegt; leef mee en begrijp de klant. Dus begin nadat iemand geraasd heeft bijvoorbeeld met 'Ik begrijpt dat u boos bent, vanwege dit en dit. Ja, ik kan het me goed voorstellen. Wat ik voor u kan doen..'
En ga nooit een discussie aan, zeker niet als iemand boos is. Diegene staat sowieso niet open voor een discussie en tegenargumenten.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2008, 08:41
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Kom zelfverzekerd over, gebruik geen twijfeltaal, (misschien, waarschijnlijk enz) en bij je sollicitatie is het noodzakelijk om te vermelden wáárom ze jou aan moeten nemen. Je verzint zelf wel iets positiefs over jezelf.

Een beetje de standaard sollicitatietips, die ook perfect van toepassing zijn in een klantgesprek. Houd je hoofd erbij en dan komt het goed.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2008, 14:13
Verwijderd
In het klantgesprek proberen een gemeenschappelijke basis te creeeren met de klant, niet het gesprek in gaan met vooroordelen, rustig en vriendelijk overkomen, maar ook weer niet overdreven. Weet niet inhoeverre je op een inhoudelijke functie solliciteert, maar ook proberen duidelijk uit te leggen hoe of wat.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Consequenties van kasverschillen bij kassawerk
fib
31 01-12-2008 15:09
Werk, Geld & Recht Lastige klanten?
Urs
60 29-02-2008 17:02
Software & Hardware [mobiel] zelf blokkeren van nummers
Kwekky
10 16-04-2007 14:37
Werk, Geld & Recht Uitzendbureau
ook hallo
20 13-12-2006 21:32
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Sollicitatiebrief + CV
Balance
10 13-01-2004 20:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:34.