Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2002, 18:28
sabbel
sabbel is offline
He allemaal
Khep een btje probleempje, kweenie goed wat ik moet doen.
Mijn ex wil mij terug, maar ik weet niet of ik dat wel wil, want toen ik eerst een relatie met hem had maakte hij weinig tijd vrij en alles, hij zegt dat ie veranderd is... khep hem nu een half jaar niet gezien, alleen maar gesproken op msn en hij zegt nu elke x als ik dr ben dat hij t idee heeft dat alles weer goed komt tussen ons en dat ie me supergraag weer wil zoenen en alles.
Ikzelf weet het niet, jullie zullen wel denken....wat maakt zoenen dan weer uit? maar als ik dat zou doen wil ik m geen valse hoop geven. Nah goed, als jullie ff zouden vertellen wat jullie zouden doen in zoon situatie? bedankt alvast

kizziez
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-07-2002, 18:34
no-angel
no-angel is offline
Hey daar Sabbel,
jongens veranderen niet zo gauw dat moet je maar eens leren! Maar als je hem terug wil moet je hem nemen zoals hij is, of het gewoon nog een kans geven. Het is zo weer uit als het niet werkt, toch?

je moet het voor jezelf uitmaken!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 18:39
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
hoe bedoel je, wij denken wat maakt zoenen nou weer uit?? we zijn niet allemaal van die losbandige types die met jan en alleman zoenen hoor?! k weet niet of jij zo bent, maar k zeker niet...

maar goed, k kan niet beoordelen of ie veranderd is. laat hem flink de moeite voor hem doen. spreek anders ergens wat af ofzo, niet tijdens uitgaan maar ergens waar je geen alcohol drinkt zodat ie ook niet kan spelen. snap je?
als je merkt dat ie je echt graag terug wilt en bereid is om het dit keer anders aan te pakken en je ziet het zelf wel zitten, kan je het natuurlijk een kans geven...
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 18:46
sabbel
sabbel is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:
[B: k weet niet of jij zo bent, maar k zeker niet...

[/B]

Nee ik ook niet hoor!!!! daarom ook
Bedankt voor je reactie!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten