Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De laatste keer dat ik gekotst heb, was afgelopen zaterdag. Ik kwam tot de ontdekking dat een gemartelde maag plus een zuur vruchtensapje geen combinatie was. Ik was aan het werk, maar moest even kort onderbreken om wat kwijt te raken. Toen ik eenmaal buiten, tegen de muur, aan het kotsen was, gingen mensen me heel gechoqueerd aankijken omdat ik rood aan het kotsen was. Ik deed mijn duim omhoog en ze gingen weer verder met hun zaken, en ik met de mijne.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Oh, ik heb ook nog een leuke kotsanekdote.
Het was een paar jaar terug, en ik was op een verjaardag van iemand die ik maar vaagjes kende. Er werd flink doorgedronken. Naast mij, aan beide kanten een, zaten meisjes die bijna knock-out waren van de drank. Na verloop van tijd lagen ze allebei tegen mij aan te slapen. Op een gegeven moment hoor ik van beiden gorgelend geluid en voel ik aan weerszijde iets warms op mijn been. Ze hadden allebei over mij heen gekotst, ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
gadverdamme jaeger!!
![]() mijn vriend kan er trouwens helemáál niet tegen als er gekotst wordt. als ik ziek ben dan vraagt ie ook altijd met zo'n zielig stemmetje: "je hoeft toch niet te kotsen hè?" ![]() en als de katten kotsen gooit ie er keukenpapier overheen en moet ik t opruimen als ik thuis kom ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben een keer teruggekomen van het uitgaan, de vader van een meisje haalde ons op, dat meisje zelf zat in het midden op de achterbank, ik zat links van haar en een ander meisje rechts en er zat nog iemand voorin erbij. En toen kotste dat meisje over zichzelf en het meisje rechts van haar, maar haar vader had niks gemerkt. Toen was dat meisje rechts boos want zo van tegen mij sissen ja hallo ze heeft over me heen gekotst. Dus ik heel vriendelijk: meneer, kunnen we even stoppen? *naam* voelt zich niet zo lekker. Dus hij gestopt, zij in de berm staan kotsen, ik ook maar uitgestapt en die andere twee in de auto gebleven, dus daar sta i ken die vader te kijken hoe zij staat te kotsen, tien minuten lang, en die vader leek een beetje te lachen, dus ik: u vindt het wel grappig he? (ik was zelf ontzettend dronken). En toen schaamde ik me voor dat ik dat tegn die vader zei
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kots niet zo vaak. De laatste keer was toen ik een hele dag in vliegtuig/bus/auto had gezeten, en toen op een boot veel rum ging drinken. Die avond ging ik uit eten (het was in een plaatsje in de buurt van Barcelona) en ik had spaghetti. We zaten buiten te eten en ik voelde me ineens niet zo jofel, dus ik ging het toilet zoeken, maar die was een trap op helemaal achterin verstopt en toen moest ik echt hard rennen, en net toen ik de deur van de wc opentrok kotste ik van me af tegen de muur aan
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een van de laatste keren dat ik moest overgeven had ik pasta met pesto gegeten en toen kwam 't m'n neus uit. En dat is echt pijnlijk en niet leuk
![]() ![]() En ik heb ontdekt dat paracetamol echt vreselijk ranzig is om uit te kotsen, bwuh. Hetzelfde geldt voor beschuit, maar dat ziet er vooral héél ranzig uit (zo'n bruinige smurrie, ik word er nu alweer misselijk van). Overigens vond ik kots met kaneel 't minst vies; 't smaakte gewoon naar kaneel, dus dat scheelt. (Veel moeten overgeven tot een half jaar geleden ofzo, toen ging m'n blindedarm er uit en was 't voorbij ![]() Ik kan me van vroeger nog herinneren dat ik te veel oliebollen had gegeten en toen in bed moest overgeven. Toen ik klaar was, draaide ik me gewoon om en sliep ik weer verder. Tot mijn zus naar bed kwam dan, want die rook natuurlijk meteen dat er iets niet klopte. Getver ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb vroeger een keer zoveel nasi met saté op dat ik midden in de nacht plotseling wakker werd met een hele berg kots naast mijn hoofd. Volgens mij heb ik toen in mijn slaap gekotst
![]() Vorig jaar waren ik en mijn zusje allebei doodziek en we lagen allebei op bed. Onze kamers liggen naast elkaar en op het moment dat ik begon te kotsen, moest zij ook. En als zij begon te kotsen dan moest ik ook! Na twee dagen had ik allemaal gesprongen bloedvaatjes in mijn gezicht. En vroeger toen ik klein was heb ik echt duizend keer in auto's en bussen gekotst! Nu kan ik nog steeds niet tegen de geur en het geluid van kots want dan komt het bij mij echt spontaan omhoog! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij een mini-cantus bij vrienden had de gastheer twee emmers klaargezet. Op de ene stond geschreven 'met brokjes', op de ander 'zonder brokjes'. Ik nam ook deel aan het gebeuren, maar ik ben allesbehalve een geoefende drinker. Ik moest dus al snel één van de emmers gebruiken en ik loop naar buiten met de 'zonder brokjes'-emmer, waarop de gastheer roept:'Zonder brokjes è!'
Ik kom terug binnen en eerlijk dat ik ben, giet ik de inhoud van de emmer die ik meehad, keurig in de andere emmer. Aan zo'n dingen doe ik dus niet meer mee. Ik drink namelijk tout court geen alcohol meer (op een enkele keer na). |
![]() |
|
Toen ik een jaar of 8 was, ging mijn beste vriendin in Spanje wonen. Toen ging ik met mama naar haar toe met de bus. Starnogwat. Maar ik was echt superziek van het rijden en ik zat constant te kotsen en ik was helemaal beroerd. En dat vond de buschauffeur zielig en toen kwam hij me een enorme zak snoep brengen.
![]() Ik had zoiets van: mam, als jij het snoep bewaart en mij de zak geeft, kan ik daarin kotsen. ![]() |
![]() |
|
Ik was een keer in de badkamer en dacht aan een heel smerig plaatje die ik op het forum gezien heb, is wel verwijderd, en toen moest ik kotsen. Gelukkig was de plee dichtbij.
Vroeger kotste ik altijd over de rand van mijn stapelbed op de grond, heb dat wel vijf keer gehad op een bepaalde leeftijd. Lekker, spatte alle kanten uit. Mijn ouders sliepen in de kamer eronder en werden daar dus wakker van, kwamen ze het opruimen en ik ging weer slapen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat een ranzige verhalen allemaal, waarom lees ik ze dan ook nog? Ik heb al jaren niet meer gekotst, en daar ben ik heel blij om, want eigenlijk heb ik een beetje een mini-kots-fobietje. Als ik denk dat iemand gaat kotsen word ik ook al helemaal misselijk enzo, bah ![]() Vorig jaar ben ik een tijd behoorlijk ziek geweest en was ik elke dag misselijk, maar niet zo erg dat ik moest overgeven. Maar dan dacht ik er wel de hele dag aan enzo, en maakte ik het alleen maar erger ![]()
|
Verwijderd
|
De laatste keer dat ik gekotst heb was ik heel jong. Het was 's nachts en ik lag wakker op bed en opeens moest ik kotsen. Eigenlijk begreep ik ook helemaal niet wat ik deed, want ik had voor zover ik wist nog nooit iemand zien kotsen. Ik weet nog dat ik 'mama' probeerde te roepen, maar dat lukte niet. Toen heb ik mijn kussen ondergekotst, waardoor mijn haar ook helemaal onder het braaksel kwam te zitten. Uiteindelijk hoorde mijn moeder me en die heeft me toen meteen uit bed gehaald en onder de douche gezet.
![]() Daarna heb ik nooit meer gekotst, al heeft het er wel vaak tegenaan gezeten omdat ik als kind last had van wagenziekte. Een paar maanden terug had ik last van (waarschijnlijk) verdraaide eierstokken en toen ben ik op straat omgevallen en heb bijna over mijn moeders voeten heen gebraakt. Tot zover mijn kotsverhalen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() OT: Ik herinner me nog - ik denk dat ik 4 of 5 was - dat mijn vader een keer ziek was en op de overloop had overgegeven. 't Was echt heeel vies, de hele vloer zat er onder en de muur ook ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik had een paar weken geleden voedselvergiftiging, dat ging ook niet goed. Op mijn werk zeiden ze dat ik ECHT naar huis moest gaan, dus dat deed ik maar. Ik was nog geen minuut binnen en ik kon naar de wc rennen...
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Overigens na de operatie meteen gaan eten enzo, ik had zo'n honger ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, ik ben met de ambulance afgevoerd, in het ziekenhuis kapje op mijn bek gekregen met een lading 'light's out!'. Toen half dood/wakker en zwaar onder invloed van eerdere applicatie verdovende middelen om 3 uur 's nachts wakker geworden (maandagochtend) en gevraagd aan de zuster of ik naar school moest, gezien ik daar toch echt geen zin in had. Wat tot mijn opluchting niet hoefde, waarna ik verder ben gaan slapen
![]() Niet dat ik op dat moment wist dat ik in het ziekenhuis lag, ik was zo duf als een draak. *edit* Ontopic: toen begon voortzetting van grote kotsavontuur, vanaf maandagmiddag/avond gingen we vrolijk verder. En Woensdag kon ik drinken, en drinken zou ik. Limonade. Liters ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was op vakantie in Limburg toen ik 9 was, en we waren een dagje in Roermond toen ik opeens heel erg misselijk werd. We zaten op een terras iets te drinken, en opeens moest ik dus echt overgeven. Toen heb ik gekotst in een boterhamzakje dat m'n moeder voor me vasthield.
![]() ![]() |
![]() |
|
De laatste keer dat ik echt veel, maar dan ook véél gekotst heb, was toen ik 12 was. Mijn keelamandelen gingen eruit en ik reageerde verkeerd op de narcose, waardoor ik 2 en een halve week non-stop misselijk, moe, zwak was en constant flauw viel. Ik hield ook niets binnen, zelfs geen water. Ik ben toen gelijk iets van 8 kilo afgevallen en dat zit er nog steeds niet allemaal aan, want ik heb ooit 52 kilo gewogen
![]() Echt de laatste keek kotsen was op school, met Zorg&Welzijn. Ik zei: "Mevrouw, ik ben niet lekk.." En daar gingen mijn boterhammen met hagelslag, in de prullenbak ![]() Ik vind kotsen trouwens echt eng ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Opnieuw iemand weggepest uit Utrechtse wijk Gatara | 172 | 12-05-2009 07:30 | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote KOTS topic Chill | 154 | 07-02-2004 22:54 | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 22 Verwijderd | 500 | 05-02-2004 22:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bijbel of Koran???? Think twice | 129 | 22-02-2002 21:47 |