Advertentie | |
|
![]() |
|
gaten zijn kut, want koud en stom. ik de zomer zijn ze wel lekker maar ik heb altijd gaten op mijn kont dus kan ik ze nog niet dragen want ik heb altijd kanten boxers en niet iedereen hoeft mijn reet te zien.
|
Als je een broek zovaak draagt dat 'ie vanzelf is afgesleten vind ik dat nog niet eens zo erg (al is het wel een beetje 'pauper'), maar dure broeken kopen met gaten er al in of ze er zelf inknippen is gewoon lame. Je word er ook echt niet hipper door. Sterker nog, mensen met een IQ zullen je wrs een debiel vinden.
|
in mijn broeken komen altijd na een half jaar dragen al scheuren, in mijn all stars ook, in alles wat met mijn lichaam in contact komt, hopeloos.
maar ik vind het niet erg, het fijne van scheuren in je broeken vind ik dat je er een gekleurde panty of legging onder kan doen waardoor er weer extra kleur in je kleren zit en ik houd hartstochtelijk van kleur. ik heb een rothekel aan scheuren ter hoogte van je bovenkant van je bovenbenen of nog hoger. Dan kun je in de zomer de broek niet dragen. ik vind het een beetje nep om zelf scheuren in je broek te maken. ook zonde van de broek trouwens. Ik geniet er altijd wel van als mn broek nieuw is en nog netjes, maar ik geniet er ook van als ik hem elke keer weer iets meer kleurverschil en lichte plekken en strepen zie krijgen. (de onderkant van mn broek wordt vaak donkerder door modder, de bovenkantachterkant lichter door slijtage, de knieën lichter, en het geheel krijgt een beetje een glans. (ik ben een nietwassenvanspijkerbroekener)) Beginnende scheuren zijn mooi, maar scheuren die steeds verder uitscheuren zijn vrij irritant, en ik heb twee broeken die ik al miljoen keer heb genaaid, ik heb tegenwoordig een naaisetje in mn tas zitten voor als ik in de trein niks te doen heb, dan kan ik de scheuren in mn schoenen of broek naaien. |
![]() |
|
Och, als het scheurt gooi ik een broek niet meteen weg. Maar ik naai er wel altijd meteen wat achter/over. Bij mensen met een kleurtje kan ik een scheur nog wel oké vinden, maar zelf ben ik lijkbleek. Geen gezicht door die gaten heen.
Maar mijn broeken slijten/scheuren bijna nooit eerst op acceptabele plekken (lees: eerst fietszadelslijtage). Dus meestal zijn ze al weg voor ze daadwerkelijk scheuren.
|
=D love them!!
Dus ik ben dan ook blij dat ze nu veel te koop zijn, nadeel is dat opeens heel veel mensen ze nu dragen..:/ Maar wat is jouw manier dan? Ik leen altijd het schuurpapier van m'n vader, daar krijg je wel een gaaf effect mee. XD ^wow, best veel negative opinions over gescheurde spijkerbroeken..0.o |
![]() |
|
Mijn favoriete spijkerbroek had van die hippe, semi-gaatjes vlakbij de zakken. Helaas is de stof na twee jaar dragen en wassen behoorlijk dun geworden en die gaatjes zijn nu flinke gaten geworden.
Erg jammer want ik vond het wel een toffe broek. Tot ik geld heb om een nieuwe te kopen (want ja, ik heb er maar 3), blijf ik 'm dan ook dragen.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Negatieve opinions, m'n reet. |
![]() |
|
nudie heeft als ideologie dat je een totaal onbewerkte broek koopt, en hem dan zelf bewerkt door hem gewoon te dragen en niet te wassen. Zij geloven erg in de authenticiteit van de gedragen/geleefde broek.
om er es wat mooie woordjes aan te geven. broeken met scheuren verkopen zou dus tegen hun ideologie in gaan. Maar misschien hebben ze het ooit wel gedaan hoor. Ik dig nudie |
![]() |
||
Citaat:
foto van net gekocht foto van zes maanden na aankoop voor de eerste wasmachine beurt een foto na de eerste wasmachine beurt en er staan hele filosofieën over spijkerbroeken in volgens mij, en uitleg over wat voor effect wassen op je broek heeft. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mike De Boer flikkerij. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Uit andere sites blijkt dat kapotte spijkerbroeken nog altijd cool blijven. Hoe maak je de gaten / scheuren er zelf in zodat het echt oud lijkt? Koop de meest goedkope, trekt m aan en bewerk m met een houtrasp. Even door de knieën gaan zodat de stof wat strak staat en dan met de rasp eroverheen. Je kan em dan bewerken zoveel of zoweinig als je zelf wil. Als je te fanatiek bent, oppassen dat je je vel niet meeneemt (heb ik zelf al een paar keer gedaan).
Na wat oefening (en na diverse broeken) kan je dan precies het resultaat krijgen zoals je dat zelf wilt. Wel een rasp gebruiken en geen vijl! Als je het goed doet ziet het er vet uit! Met een schaar ziet het er toch niet "echt" uit. Succes! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Gebruik beslist geen bleekmiddelen zoals chloor, want dat ziet echt niet uit! ![]() Ik heb ook een ''gescheurde'' spijkerbroek die er wat versleten uitziet, maar die is van ouderdom en gebruik zo geworden. ![]() |
![]() |
|
Als er gaten in m'n spijkerbroeken vallen doe ik er stof achter naaien, ik heb nou een spijkerbroek met additional stippen. Het matcht precies.
En als er gaten in m'n gympen vallen draag ik ze nog steeds want ik heb geen geld voor nieuwe.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Sollicitatiegesprek. Verwijderd | 11 | 13-04-2012 19:07 | |
Lifestyle |
Wat draag je het liefst? Miekje* | 96 | 01-06-2009 18:31 | |
Lifestyle |
Hoe zie je eruit ? Back Door Man | 500 | 10-05-2005 10:49 | |
Lifestyle |
Wat voor 'commentaar' heb jij vandaag op je kleding gehad? Verwijderd | 496 | 27-05-2004 11:02 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? [eventueel foto's] Bobby James | 496 | 25-02-2004 18:28 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan (deel III) the continueing saga Lievelotje | 753 | 22-06-2002 17:47 |