![]() |
|
Allerbovenstebeste Letteraars en ander gespuis,
Hierbij kondigen wij met trots de nieuwe verhalenwedstrijd aan! Er is geen thema, dus doe wat je wil! Natuurlijk zijn er wel een paar regeltjes (als forumbazen zijn we daar dol op): - Het maximum aantal woorden ligt rond de 3000 woorden - Je mag een verhaal insturen ( naar letteren@scholieren.com ) - Verstuur je verhaal als bijlage in een Word-document - Insturen mag tot 10 november (2008 ![]() Zoals gewoonlijk stemmen we daarna allemaal op een verhaal in de poll en de winnaar zal zich gelukkig voelen met de behaalde eeuwige roem! Veel succes! Ieke en flyaway ![]() inspiratie Laatst gewijzigd op 10-10-2008 om 14:28. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
We kijken heus niet op een paar woorden meer, maar het moet ook leuk blijven omdat er toch mensen moeten zijn om de verhalen te beoordelen. Zeker als er veel verhalen zijn wil je ze niet te lang hebben omdat dat anders een moeilijke klus wordt. De bedoeling is dat het toch laagdrempelig blijft (anders kan je beter mee doen aan NaNoWriMo oid) voor alle partijen, en misschien een beetje een uitdaging om een goed verhaal te schrijven binnen de norm.
||
Citaat:
|
Maar als er nu volgende week maar drie of vier inzendingen zijn, mogen er wat mij betreft ook twee verhalen worden ingezonden. Maar ik ben deelnemer dus ik heb eigenlijk niets over het reglement te zeggen
![]()
|
Bij mij gaat het wel om het winnen
![]() ![]()
|
![]() |
|
Bla ik wil eigenlijk wel weer een keer meedoen, maar ik denk dat ik deze keer maar oversla. Ik vind het wel een leuk initiatief, moeten we weer vaker doen, zo'n wedstrijd. Dan beloof ik dat ik de volgende keer wel wat schrijf!
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Hersenstorm! Verwijderd | 92 | 13-05-2006 10:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Maak hier uw keuze voor het winnende verhaal. Ieke | 35 | 23-06-2004 14:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Discussie verhalenwedstrijd: Hoe verder? Ieke | 28 | 09-03-2004 14:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd 2: Kies uw winnende verhaal. Ieke | 102 | 04-01-2004 00:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd 2 Ieke | 24 | 08-12-2003 21:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Vraagje ivm verhalenwedstrijd Lara_tje | 2 | 29-09-2003 20:05 |