Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou nooit met een marokkaan verkeren, omdat de verschillende tussen de Nederlandse en Islamitische cultuur te groot is, zoiets is gedoemd te mislukken. Uitzonderingen daargelaten dan. ![]()
|
Verwijderd
|
ik val niet op het type...de meesten vind ik nogal creepy.
maar ja..ik ben ook wel vaag wat dat betreft, ben zelf koreaans maar vind koreaanse jongens echt 10x niks (qua uiterlijk dan) vanbinnen zullen het vast hele lieve jochjes zijn maar toch... ![]() en je hebt natuurlijk altijd goeie ertussen zitten,niet alle marokkanen zijn zoals de rest..maar over het algemeen... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
ik, en ik denk ook een boel meisjes, zou er gek van worden. Citaat:
Tuurlijk gaat het heel vaak goed, alleen moet je je realiseren dat hij uit een andere cultuur komt, waar vrouwen anders worden behandeld. (merk je al aan dat hij weet waar je uithangt) en TefnachT heeft gelijk, die jongens houden er niet van als jij het uitmaakt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik wilde alleen even aangeven dat ik zoiezo niet echt op het buitenlandse ras val. ik weet ook heus wel dat voorkeuren verschillen en dat je niet op ehtzelfde ras hoeft te vallen, mn vriend is ook nederlands...ik bedoel het allemaal heus niet zo stom als jij misschien denkt hoor ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Even voor de duidelijkheid: ik bedoelde mijn stukje juist als geruststelling. Ik twijfel er namelijk in geen geval aan of het raar is of niet. |
![]() |
|
ik heb wellis met een marokkaan gezoend, ik vertelde dat, en mensen gingen gelijk 5 meter bij me vandaan (voor de gein maar toch) slaat nerges op, ok, de marokkanen uit deze buurt zijn geen pretje, maar je heb ook "coole" marokkanen, om t zo te zeggen, dus nix mis mee hor
|
Verwijderd
|
over die controle
hij vraagt er niet achter hoor , hij heeft liever dat hij van mij hoort wat ik zoal heb gedaan , die mensen in onze buurt zijn enorme roddelaars en die bellen gewoon naar hem dus hij vraagt er niet achter ! en als ik zeg dat hij beter is dan de blanken waarmee ik ben geweest ... BEDOEL IK NIET SLECHT !!! ik bedoel gewoon dat ik het meen met hem en dat mijn vorige vriendjes losers waren , het was een dom grapje ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik moet toegeven, het is wel een feit dat er gewoon vrij veel Marokkaanse jongens zijn die nogal bezitterig doen over hun vriendin. Ik weet het uit de eerste hand: ik ken een aantal Marokkaanse meisjes en hun broers gedragen zich net zo. Ook voor Turken geldt dit, ik ken een meisje van de middelbare school wat altijd voor Turkse jongens viel, telkens weer met hangende pootjes terugkwam omdat ze geen vrijheid gelaten werd. Dat lijkt me toch niet echt een gezonde relatie. Verder is het gewoon zo dat je natuurlijk niet kunt verwachten dat die jongens serieus met je verder willen. De enquête laatst in Vrij Nederland onderstreepte dat maar weer eens: vrijwel alle Marokkaanse en Turkse jongens willen toch een meisje uit hun eigen land, omdat ze dan zeker weten dat ze niet door andere mannen is aangeraakt. Noem het hypocriet, maar zo gaat het nu eenmaal. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Er zijn dus inderdaad mannen die Nederlandse meisjes gebruiken als neukvriendinnetjes, omdat ze vinden dat zij wel seks mogen hebben voor het huwelijk en vrouwen niet. Gelukkig zijn lang niet alle islamitische mannen hetzelfde - maar degenen die wel zo zijn, ook al is het een klein percentage - drukken wel een stempel op de hele groep. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Inderdaad. Ik heb er (net) niet m'n studie van gemaakt (culturele antropologie bleek al na twee weken niet mijn ding te zijn
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Overigens: er is niets raar aan je relatie. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2) Dat zou niet eerlijk zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Op basis van het gedrag van een paar personen kun je geen hele groep aanspreken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2) Eerlijk is het niet, nee. Maar het werkt vaak toch wel zo. Zoals het spreekwoord vaak zegt: Eén gave appel in de mand maakt al het gave fruit tot schand. Of dat nou terecht is of niet - het is wel hoe dingen vaak gaan. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Omdat het nou eenmaal de slechte dingen zijn die mensen onthouden. Aan slechte dingen wordt aandacht besteed. Er kunnen 1000 leuke en aardige Marokkaanse jongens voorbij komen, komt er één onbetrouwbare voorbij, dan zeggen mensen al snel: zie je wel? Het is ook omdat mensen vaak zien wat ze willen zien en iets veel te snel aangrijpen als een bevestiging. Dus daarom is er maar weinig nodig voor mensen om te geloven dat een hele groep niet deugt. Het is droevig, maar helaas |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Desondanks gaat het in dit soort processen altijd om twee personen. Het is niet juist om er dan één de schuld te geven. 2) Dat geldt dan net zo goed voor de Nederlanders. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb teveel slechte ervaringen met marokanen.. en ik vind turken beter dan marokanen.. turken zijn netjes en marokanen vind ik altijd aso.. maar goed in eerste instantie val ik alleen maar op nederlandse jongens weet niet waarom het zit gewoon in me bloed..
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Relatie met een Turk of Marokaan? Wit Pareltje | 40 | 06-11-2004 12:14 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendinnen zeggen dat alle marokanen players zijn.......,help! *Finding*Niki* | 73 | 10-05-2004 12:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Verkering met nederlands meisje Hardcore | 30 | 25-08-2003 09:19 | |
Liefde & Relatie |
marokaanse trouw Verwijderd | 31 | 24-08-2002 12:35 | |
Liefde & Relatie |
weinig vertrouwen Verwijderd | 16 | 15-07-2002 20:14 |