Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Economie ben ik een week van tevoren al begonnen met leren. Engels was een brief schrijven en in grammatica ben ik echt maar dan ook echt slecht in. Voor de overige vakken vooral maatschappelijke vakken zoals Maw , Ak en Gs 2 dagen van tevoren even doorgenomen. Soms kwam er wat tussenin want ik heb geen vaste leerplek. Thuis wel laten we zeggen dat is geen rustig plek om te leren. Na schooltijd in de leerplein meestal een uurtje. En bij bijles 1 uurtje. Toen ik met de Wiskunde toets en Economie toets klaar was had ik een goed gevoel over aangezien alles begreep ( wat dus niet het geval was blijkt nu). Volgende week gaan we de toets bespreken en zie ik wat ik allemaal precies fout heb gedaan. En tja misschien plan ik wel verkeerd. Of moet ik nog meer mijn best doen. Ik weet het niet precies. Vorig jaar was het precies op het randje dat ik overging. En nu zulke slechte resultaten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met wiskunde en economie moet je gewoon altijd alle sommen maken, en genoeg kilometers maken zodat je elke vorm van de som aan kan. Het klinkt misschien een beetje omslachtig, maar als je dit doet merk je vanzelf wat je wel en niet kan. Maar hiervoor blijft ook het advies: doe zoveel mogelijk door de periode heen zodat je in de voorbereiding niets nieuws meer hoeft te leren maar alleen hoeft te herhalen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Tips gezocht. Thetrue | 15 | 18-01-2016 16:46 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Dringende tips, hulp, alles is welkom degenenaastje | 9 | 17-03-2013 21:05 | |
Algemene schoolzaken |
Help, slechte cijfers martijnvld | 3 | 14-11-2008 20:10 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #49 Verwijderd | 498 | 03-05-2005 10:23 | |
Algemene schoolzaken |
Vwo 5 naar het MBO AlCoHoLLiC | 11 | 30-01-2004 08:13 |