Advertentie | |
|
![]() |
|
Mwo, dan nog, die afweging is natuurlijk gebaseerd op de constatering dat de eigenaar van de telefoon er zelf vrijwillig voor koos om zich niet aan de regels te houden, en daarmee die eventuele schade zelf veroorzaakte. Bij iemand anders protesteren tegen je eigen fouten is niet bijster kansrijk.
![]()
||
![]() |
Citaat:
en ik heb me vandaag ziek gemeld omdat ik al sowieso geen zin had in school want we hadden 3 proefwerken ![]() en morgen is onze mentor er wel, dus probleem opgelost! ![]() |
![]() |
|
![]() |
Dit is echt totaal niet grappig meer.
Uitleg nodig? Ehm, denk even na en spreek gewoon even met iemand van je school of je ouders. Die zullen je echt niet doormidden zagen voor zo iets :') Trouwens, PROBLEEM OPGELOST? Ik heb begrepen dat je juist vandaag die telefoon aan je vader terug moest geven? Alsof het beter werkt als je je ziekmeldt? Wees gewoon even eerlijk. Een mentor heeft een emailadres en telefoonnummer, je jaarlaagleider ook. Ik kan hier niet om lachen, sorry. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
opgepast, offtopic! (of toch in zekere zin
![]() Citaat:
![]() ![]() ontopic: ik twijfelde tussen die vorige die ik al postte en deze: ![]() vond ze allebei wel leuk, welke vind jij beter passen? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Telefoons ALTIJD innemen tijdens toets mag gewoon? LionVex | 7 | 14-09-2014 10:53 | |
Werk, Geld & Recht |
Telefoon Inemen Topify | 10 | 01-12-2013 14:48 | |
Liefde & Relatie |
Ouders die zich er té veel mee bemoeien.. SJONN. | 49 | 14-02-2007 09:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het grote 'terrorisme in Rusland' topic! Verwijderd | 353 | 30-09-2004 15:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Liefde & Relatie |
beloven om te bellen muziekvlinder | 36 | 19-05-2003 13:54 |