Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2008, 22:49
Dice94
Dice94 is offline
He mensen..
Ik heb een soort van probleem, en ik zit er wel beetje mee.
Er zit een meisje bij mij op school, ik ken haar nu vanaf eind 1e jaar middelbare school, ik zit nu in de 3e.

Sinds eind 1e begon ik haar leuk te vinden, dit kwam omdat ik haar leerde kennen, en ik vond het een ontzettende leuke meid.
in de 2e hebben we weinig contact gehad omdat we allebei in een ander gebouw zaten van dezelfde school, nu vond ik haar al een stuk minder leuk wegens gebrek aan contact.
Dit jaar zitten we weer bij elkaar, en ik merk dat ik haar weer ontzettend leuk vind, dit komt onderandere doordat we dezelfde passies hebben, muziek,dansen, uitgaan etc.
We zijn ook samen op dansen gegaan en ik kan het daar heel goed met haar vinden, we leren nu ook allebei zelfde instrument, dat laatste niet afgesproken, was gewoon toeval X].
De laatste tijd ga ik zowiezo veel vaker met haar om dan vroeger, we gingen samen met een 2 andere naar de film, we gingen met 2e andere uiteten, we gingen bij haar thuis film kijken..
Als je het zo leest lijkt het allemaal nog heel leuk, is het ook, alleen voor mij speelt er wel wat.

Want ik denk dat ik weet dat ze me niet leuk vind, wat waarschijnlijk ook zo is want heb het wel is aan vriendinnen van haar gevraagd. Dat is dus het probleem.
Ik ben altijd al iemand geweest die helemaal niet snel op iemand val, en als ik om iemand viel dan was het ook niet heel lang.
Maar dit keer was het gewoon anders, zij is gewoon het meisje zoals ik een meisje zou willen, want we vinden dezelfde dingen leuk, en zij is anders dan de andere meisjes... Alleen vind zij mij niet leuk.
Dit hele gebeuren van loslaten heeft geen zin, we zitten allebei op dezelfde dans, we zien elkaar elke dag op school, we fietsen vaak samen.

Dus ik weet niet echt wat ik er tegen moet doen, of wat ik gewoon moet doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-11-2008, 23:02
Qimm
Qimm is offline
hoe betrouwbaar zijn die vriendinnen?

je bent
1) in de friend zone, óf
2) zij vindt jou ook leuk

Hoe kom je daar achter, tja, er is maar 1 iemand die daar antwoord op kan geven!
Oud 19-11-2008, 23:38
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
hoe betrouwbaar zijn die vriendinnen?

je bent
1) in de friend zone, óf
2) zij vindt jou ook leuk

Hoe kom je daar achter, tja, er is maar 1 iemand die daar antwoord op kan geven!
Quoted for Truth

Verder zou ik zeggen dat je niet al je hoop op 1 meisje moet vestigen. Als ze niet jou als ideaal ziet, probeer het dan los te laten. Je bent 14, en hoewel het dan heel vreemd kan klinken, de wereld is heel groot en ze is niet de enige op de wereld.
Oud 20-11-2008, 00:20
Smokin'
Smokin' is offline
Hij wil het los laten, dat staat er toch? De beste remedie is om minder met haar om te gaan buiten dansen enzo om, en andere meisjes te leren kennen. Minder omgang+tijd+andere meisjes is de enige manier.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2008, 08:19
WolterB
WolterB is offline
Je kunt twee dingen doen:
1) Tegen haar zeggen dat je haar leuk vindt en afwachten hoe ze reageert en mogelijk de vriendschap op het spel zetten.
2) Niets zeggen, de vriendschap die je met haar hebt boven een mogelijke relatie plaatsen en voor veiligheid kiezen.

Bij 1 geldt wat Qimm gezegd heeft, er kunnen 2 uitkomsten zijn.
Oud 20-11-2008, 15:34
Dice94
Dice94 is offline
Ok.. Maar nog wat, ik heb allang zo vaak geprobeerd om een ander meisje leuk te vinden, dit gebeurde alleen maar op vakantie maar dan op de laatste dag van me vakantie in het buitenland 0.o, en minder met haar omgaan, ik ook geprobeerd, helpt ook! Maar uiteindelijk als je bij toeval toch weer iets met haar doet, ben je weer helemaal verliefd.

En tuurlijk is ze niet de enige op de wereld. Maar als je voor een lange tijd 1 bepaald persoon leuk vind kan je niet zomaar zeggen ok ik stop met dit gedoe ik word op iemand anders verliefd.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2008, 19:29
Verwijderd
Waarschijnlijk heb je meer een 'beste vriend'-relatie dan een liefdesrelatie. Maar goed, je kunt het altijd proberen. Zie boven.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2008, 19:41
Dice94
Dice94 is offline
Ja dat denk ik zelf dus ook.. Dat ik meer gewoon aardig goeie vrienden met haar ben,, alleen het is vervelend als je haar altijd leuk vind en niemand anders die ik in deze jaren heb ontmoet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten