Advertentie | |
|
![]() |
|
Je kunt twee dingen doen:
1) Tegen haar zeggen dat je haar leuk vindt en afwachten hoe ze reageert en mogelijk de vriendschap op het spel zetten. 2) Niets zeggen, de vriendschap die je met haar hebt boven een mogelijke relatie plaatsen en voor veiligheid kiezen. Bij 1 geldt wat Qimm gezegd heeft, er kunnen 2 uitkomsten zijn.
|
![]() |
Ok.. Maar nog wat, ik heb allang zo vaak geprobeerd om een ander meisje leuk te vinden, dit gebeurde alleen maar op vakantie maar dan op de laatste dag van me vakantie in het buitenland 0.o, en minder met haar omgaan, ik ook geprobeerd, helpt ook! Maar uiteindelijk als je bij toeval toch weer iets met haar doet, ben je weer helemaal verliefd.
En tuurlijk is ze niet de enige op de wereld. Maar als je voor een lange tijd 1 bepaald persoon leuk vind kan je niet zomaar zeggen ok ik stop met dit gedoe ik word op iemand anders verliefd. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verliefd jensvhw | 5 | 02-11-2010 13:45 | |
Liefde & Relatie |
ik zit met een erg vervelend karakter probleem ... mdac | 12 | 23-05-2010 09:47 | |
Liefde & Relatie |
een erg vervelend probleem .. problemenenzo | 16 | 10-04-2010 20:10 | |
Software & Hardware |
Probleem memorycard Sony Ericsson k550i Kingofthemall | 1 | 06-12-2007 08:13 | |
Verhalen & Gedichten |
help me ! (serieus, kheb een probleempje) MightyMarcel | 2 | 22-12-2003 15:44 | |
Liefde & Relatie |
zijn beste vriendinnen (pas op, een lang lang verhaal) endless nightmare | 10 | 02-10-2003 21:02 |