![]() |
|
de reden waarom ik nooit onder het mes hoop te hoeven. kan me geen fuck schelen dat die dokters er niet op letten ( vind dat ook een raar argument om het ineens normaal te laten zijn), ik voel me er niet op m'n gemak bij.
|
ik moet regelmatig plakken voor ecg's en bij vrouwen vind ik het altijd onprettig. omdat ik weet dat het voor de vrouw niet prettig is om daar half naakt te moeten liggen.
het is makkelijker plakken met bh maar je bh moet uit voor ok dus ja het ligt ook een beetje aan degene die je voorbereid en het ziekenhuis.
|
![]() |
oei, het was helemaal niet mijn bedoeling om hier te klagen over de gebruiken in een operatiezaal hoor of daar discussies over uit te lokken. Ik begrijp wel dat het misschien nodig is om je bh uit te doen en dat die dokters/verpleegkundigen er zoveel zien op een dag. Maar wilde eigenlijk gewoon eens wat ervaringen van andere vrouwen weten om te zien hoe het bij hun is verlopen...
|
![]() |
|
snap ik, ik heb er zelf ook niet echt ervaringen mee ja alleen de versie dat ik plak en ik andere vrouwen laat uitkleden.
ow ik heb wel een keer een ecg moeten laten maken, toen moest ik van kleedhokje in mn bh (wel gewoon spijkerbroek enzo) naar het kamertje lopen (tegenover) en dan lig je daar een beetje te wachten.. werd toen gekeurd met nog zo veel man/vrouw snap ook wel dat je het naar vindt, het is misschien een automatisme om uit te leggen hoe de kant is als verpleegkundige
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Toen ik geopereerd werd, moest ik ook zo'n rare onderbroek aan en toen was ik 14, dus toen vond ik naaktheid sowieso vervelend. Ik denk dat ik er nu geen problemen mee zou hebben. Ik denk dat het gewoon cultureel bepaald is dat jij je hier voor schaamt. Iedereen heeft toch een naakt lichaam. Maar ik kan het me wel voorstellen dat je het vervelend vindt.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[nederlandse literatuur] recensie jan wolkers/brandende liefde vrouw-wezen | 1 | 16-09-2010 14:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
medische ingreep elke5 | 6 | 14-10-2009 12:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
wijsheidstanden elke5 | 12 | 31-05-2009 17:39 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Samenvatting: Forum, bijna hele boek numen | 1 | 25-09-2007 14:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Wilt u dit even keuren lestat080 | 14 | 29-03-2004 21:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Geef je mening over deze tekst lestat080 | 31 | 29-03-2004 16:23 |