Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2008, 01:04
raammeer
raammeer is offline
Ong een jaar geleden werd ik ontmaagd, door mn huidige vriend.
Elke keer als we seks hebben, doet ht echt heel erg veel pijn, dan lijkt het alsof het de eerste keer is. dan zit mn vriend 10 minuten aan me te porren en ik bijna schreeuwe van pijn.

Na veel geporr en soms trane, zitie eindelijk in me, en dan gaat het heerlijk.

glijmiddel, spug, baby oli, lang voorspel, errrg lange voorspel hielpen niet.

en ik heb echt zin om met hem te seksen, dus opgewonden ben ik ook.

Help
Oud 25-11-2008, 11:39
tuttebel
tuttebel is offline
ben je misschien (onbewust) gespannen? ik kan t me wel voorstellen als je elke keer denkt: "oh nee dit gaat weer pijn doen" dat het ook pijn doet..
ik zou alleen niet weten wat je eraan kunt doen.. er bestaat ook een aandoening (waar ik de naam van vergeten ben) die seks bijna onmogelijk maakt omdat de vrouw zo gespannen is. iemand die daar meer info over heeft?
Oud 25-11-2008, 11:50
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
vaginisme?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2008, 13:19
Verwijderd
Laat hem is ophouden met dat gepor?
Als je weet dat het altijd pijn doet. Zul je als je met voorspel bezig bent hoogstwaarschijnlijk aan de pijn denken die eraan zit te komen. Zolang je die gedachtes niet naast je neer kunt leggen, zul je de boel aanspannen met als gevolg weer pijn. Het is een natuurlijke reactie van je lichaam om bij "gevaar" aan te spannen.

Je moet dus een routine veranderen. Door afspraken te maken met je vriend, altijd glijmiddel bij de hand te hebben (je kan mij niet vertellen dat dat niet scheelt) en niet te beginnen zonder lang voorspel, bijvoorbeeld. Zo kun je er voor zorgen dat je je niet druk maakt om de pijn, omdat je dan weet dat het meteen voorbij is als jij dat aangeeft.

Blijven proberen terwijl het pijn doet werkt niet, door de boel te gaan forceren werk je jezelf alleen tegen. En bevestig je alleen maar die gedachtengang van "het gaat pijn doen".
Ik weet niet hoe je vriend geschapen is, maar als ie klaarkomt voordat jullie gaan seksen. (verzin zelf maar een leuke manier) Dan wil z'n pik misschien ook wat soepeler naar binnen.

Als het uiteindelijk wel lukt om seks te hebben heb je geen vaginisme. By the way
Met citaat reageren
Oud 25-11-2008, 16:22
raammeer
raammeer is offline
Dank jullie wel voor de reacties,
en idd dat heb ik nou echt " DAAR GAAN WE WEER" elke keer als we proberen te sexen
Oud 25-11-2008, 17:24
Verwijderd
Ontspan.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2008, 17:46
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
vaginisme?
Lijkt me niet, want ze zeg dat als ie eindelijk in haar zit het heerlijk gaat.
Oud 25-11-2008, 18:05
Verwijderd
Ik vind het wel een beetje vreemd dat jullie door proberen te gaan als het zo'n pijn doet. Zo word je de volgende keer (zoals al eerder gezegd) weer bang voor de pijn. En zoals Dark Phoenix ook al zegt, van vaginisme lijkt geen sprake als het uiteindelijk wel lukt. Ik kan me ook niet voorstellen dat het daarna echt fijn is en dat je helemaal geen pijn hebt?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2008, 18:13
Calyx
Calyx is offline
Uhm, pas ook een beetje op met die baby-olie, want glijmiddelen op basis van olie (babyolie, vaseline enz) tasten de kwaliteit van het condoom aan waardoor het poreus wordt en scheurt.
Oud 26-11-2008, 10:57
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Lijkt me niet, want ze zeg dat als ie eindelijk in haar zit het heerlijk gaat.
ik bedoelde niet dat ze dat zou hebben, ik bedoelde dat dat het woord is waar tuttebel niet kon opkomen.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2008, 13:13
gurl19
gurl19 is offline
Als ik seks heb bij mijn vriend is de eerste penetratie ook nooit prettig. Altijd even voorzichtig aan doen. Het is overigens nog nooit zo erg geweest dat ik moest huilen ofzo. Voor mij hoort dat er bij. Even voorzichtig en dan pas je gang kunnen gaan.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2008, 19:42
Verwijderd
Probeer een standje waarbij jij op hem zit. Jij bent dan verantwoordelijk voor wat en hoe het gebeurt, waarschijnlijk ben je dan ook minder gespannen, dan dat als hij zonder resultaat in je zit te porren.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2008, 21:04
Maaike.
Maaike. is offline
Echt, wat moet ik me voorstellen bij "porren"? Drukt ie herhaaldelijk z'n wijsvingerin je of zijn het pogingen je te penetreren? ;D
Oud 27-11-2008, 13:57
Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Je zegt dat je al glijmiddel geprobeert hebt. Hielp dit iets? Voor mij is dat de oplossing. Probeer gewoon eens gigantisch veel glijmiddel en een standje probeert waarbij jij het tempo bepaalt. Doe er rustig een half uur over om hem er in te krijgen. Geen haast toch?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten