![]() |
||
Citaat:
Ik ben wel van mening dat je eigenlijk nog te jong bent om dit al te gaan doen. Er zit dan wel 4 jaar tussen jou en je vriend maar als hij je cht leuk vind dan wacht hij hiermee totdat je er klaar voor bent. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zelf vind ik het misschien wel iets aan de vroege kant. en is het leeftijdverschil heel erg groot. |
![]() |
|
hey,
12 en 16 is idd groot verschil, maar er zijn meer dan genoeg mensen die slim geneog zijn om dit te mogen en kunnen doen. nouw wil ik als tip geven voor dit meisje, trek hem niet af. zorg dat hij zijn boxer aan houd, en vana f daar kun je ook la heelveel goeds verrichten, en blijft het iets afstandelijker, en is hij toch meer dan gelukkig. (gewoon door zijn boxer heen trekken.) en sex doe je niet omdat die andere zo lief is, maar omdat jij botergeil bent, en je hem heel heel leuk vind! (dat is duidelijk anders) maar veel succes en vooral plezier. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Aan wie denk je bij het aftrekken HelpDavy | 4 | 25-02-2017 19:23 | |
Seksualiteit |
weetjes over aftrekken meastrecks | 12 | 07-04-2003 23:58 | |
Seksualiteit |
aftrekken...? DuShI*PuSsY | 20 | 14-02-2003 13:21 | |
Seksualiteit |
mijn vriend vind pijpen veel lekkerder dan aftrekken **~yvie~** | 12 | 20-11-2002 12:54 | |
Seksualiteit |
Meer meisjes die aftrekken niet leuk vinden? Verwijderd | 32 | 26-09-2002 20:57 | |
Seksualiteit |
aftrekken nac-breda-no-1 | 19 | 06-02-2002 23:06 |